رواج و استفاده متدوال از انواع کاغذ دیواری همراه با توسعه صنعت چاپ و کاغذ بوده است، زیرا در گذشته استفاده از این دیوارپوش ها به دلیل کیفیت بسیار پایین در برابر شست و شو و خراش و همین طور تنوع بسیار پایین در طرح و رنگ چندان مورد پذیرش طراحان و دکوراتورها قرار نگرفت اما بعد از آن و پس از رفع این محدودیت ها و افزایش کیفیت فیزیکی، دوام و تنوع در تولیدات این محصولات  رفته رفته استفاده از آن ها رواج پیدا کرد و به اولین انتخاب های طراحان داخلی و دکوراتورها تبدیل شد. توجه به برخی موارد همچون تناسب رنگ و بافت کاغذ دیواری با دکوراسیون و اشیاء داخلی ساختمان و همین طور توجه به کیفیت، دوام و بودجه خریداری شده از جمله مواردی است که متقاضیان خرید کاغذ دیواری  باید مد نظر قرار دهند، تا در نهایت بتوانند در میان صدها طرح و نقش از این محصولات، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این دیوارپوش های کاغذی را می توان در انواع برندهای داخلی و خارجی در کیفیت ها، سبک ها و رنگ های متنوع انتخاب و خریداری نمود، بنابراین قیمت کاغذ دیواری نیز برحسب کیفیت تولید، برند سازنده، ابعاد و اندازه، کیفیت چاپ، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. از انواع کاغذ دیواری های پرطرفدار در بازارهای خرید و فروش تزئینات داخلی ساختمان می توان به انواع کاغذ دیواری ایرانی، آلمانی، ترک، چینی، ایتالیایی و غیره اشاره کرد، و متقاضیان این محصولات با توجه به نیاز و بودجه خود می توانند مناسب ترینشان را انتخاب و خریداری نمایند.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت

نوع دستگاه چاپ، جوهر و کاغذ از مهمترین معیارهای تعیین کیفیت این دیوارپوش های کاغذی در برابر عوامل محیطی و فیزیکی می باشد، و انواع کاغذ دیواری باکیفیت را براساس این دسته بندی می توان در گروه های کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و غیره قرار داد، که تمامی آن ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، و از پر فروش ترین و محبوب ترین آن ها می توان به انواع کاغذ دیواری قابل شست و شو وینیل اشاره کرد.

خرید آنلاین کاغذ دیواری

با توسعه صنعت دیجیتال مارکتینگ این امکان برای تمامی مشتریان فراهم شد، تا کالاهای مورد نظر خود را بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایند، به همین دلیل است که امروزه خرید آنلاین کاغذ دیواری در بین مشتریان و فعالان این صنعت بسیار رواج پیدا کرده است، زیرا متقاضیان این محصولات از سراسر کشور به شعب نمایندگی پخش و مراکز معتبر واردات و فروش بی واسطه کاغذ دیواری دسترسی دارند و به راحتی می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و در تعداد دلخواه سفارش دهند. عرضه انواع محصولات درخواستی همراه با گارانتی اصالت کالا از دیگر مزایای خرید آنلاین می باشد، که سبب شده مشتریان از بابت کیفیت کاغذ دیواری و دوام آن آسوده خاطر باشند.برای خرید کاغذ دیواری ساده به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

مجموعه معتبر و فروشگاهی دکور آفیس از خوشنام ترین و فعال ترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها هر سلیقه ای را مجذوب خود می کنند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری ساده و سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند. تسهیلاتی از قبیل ارسال مطمئن و فوری کالا به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا سبب شده این مرکز معتبر فروشگاهی در میان متقاضیان این محصولات جایگاه ویژه ای داشته باشد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()