کاغذ دیواری از جذاب ترین و باکیفیت ترین دیوارپوش های ساختمانی است، که در جهت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاریخچه ی بسیار طولانی دارد، اما تولید آن ها به شیوه کنونی بیشتر در کشورهای اروپایی رواج داشته است و سپس مانند تمامی محصولات تولیدی، فناوری آن به سراسر دنیا انتقال پیدا کرده است.  امروزه این روکش های کاغذی  را برحسب کیفیت تولید و متریال مصرفی در گروه های انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری مخملی قرار می دهند، که هر کدام از آن ها از لحاظ  تنوع طراحی، ویژگی های فنی و کیفیتی و همین طور قیمت کاغذ دیواری تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، و مشتریان می توانند با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب کنند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

اگر از جنبه زیبایی شناسی و طراحی بی نظیر این محصولات و نمایی که به طراحی داخلی ساختمان ها می بخشند بگذریم از دیگر مزایای استفاده از کاغذ دیواری می توان به مقاومت بالای این محصولات در برابر خراش، پارگی و شست و شو اشاره کرد، علاوه بر این با استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی می توان عیوب دیوارها و ترک های آن را پوشاند، و تا مدت ها از بابت روکش های دیواری ساختمان خود آسوده خاطر بود. از دیگر دلایل محبوبیت کاغذ دیواری قیمت ارزان و بسیار مناسب آن می باشد، که با توجه به مزایای فوق می توان آن را مناسب ترین و بهترین انتخاب ممکن برای دیوارهای داخلی ساختمان ها دانست. قیمت  کاغذ دیواری به صورت متری و با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع کاغذ دیواری، سبک طراحی، متریال مصرفی، برند سازنده و غیره محاسبه و تعیین می شود. این محصولات عموما در بسته بندی های رولی به طول 10 متر با عرض های متغیر عرضه می شوند، و متقاضیان خریدذ کاغذ دیواری با محاسبه ابعاد دیوارها می توانند انواع کاغذ دیواری مناسب را در تعداد مناسب سفارش دهند و خریداری نمایند. فروشگاه دکور آفیس فروش کاغذ دیواری ها را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

 خرید کاغذ دیواری ارزان

خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در مراکز معتبر واردات و نمایندگی های پخش انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی به روش های مستقیم و آنلاین امکان پذیر است و متقاضیان خرید این محصولات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت بی واسطه و مستقیم محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.  یکی از مهمترین موارد در دسته بندی این منسوجات کاغذی کاربرد و سبک طراحی به کار رفته در آن ها می باشد، که شامل مواردی همچون انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیوار پشت تلویزیون، کاغذ دیواری اتاق خواب و کاغذ دیواری پذیرایی که به صورت رولی و در کیفیت های مختلف عرضه می شوند می باشد، و مشتریان این محصولات می توانند با توجه به امکان سنجی اولیه ای که از سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان و همین طور بودجه و توان خرید خود انجام داده اند، در میان انبوهی از این محصولات بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب نمایند.برای اطلاع از خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان  به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش آنلاین کاغذ دیواری

مجموعه معتبر و اینترنتی دکورآفیس از خوشنام ترین مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در طرح ها و سبک های مختلف می باشد، که همواره با ارسال سریع و مطمئن محصولات خود به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و بالاترین کیفیت توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید و در شمار مطرح ترین و معتبرترین مراکز فروشگاهی قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی و ساده با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند لیست محصولات این مجموعه را به همراه ویژگی های فنی و قیمت آن ها مشاهده نمایند و در صورت تمایل نسبته به خرید آنلاین کاغذ دیواری اقدام نمایند، و سفارشات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا در زمان و محل تعیین شده تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()