قیمت کاغذ دیواری با توجه به مقاومت بسیار بالای این محصولات در برابر عوامل محیطی مانند خراش، پارگی و شست و شو بسیار مناسب تر از دیگر دیوارپوش های ساختمانی است، که سبب شدع روز به روز به تعداد متقاضیان این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی افزوده شود. کاغذ دیواری از سری محصولاتی است که به صورت متری به فروش می رسد و می توان با توجه به مساحت دیوارهای داخلی ساختمان به تعداد لازم از این محصولات سفارش داد و خریداری نمود. برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی و غیره از دیگر موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت کاغذ دیواری می باشند.

انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت

کاغذ دیواری یکی از رایج ترین و مرسوم ترین روکش های دیواری در دهه اخیر می باشد، که استفاده از آن همگام با ارتقاء کیفی این محصولات رفته رفته افزایش پیدا کرد و اکنون می توان آن ها را در شمار پرفروش ترین روکش های کاغذی قرار داد، که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری وینیل، نانو، PVC، مخملی و غیره را می توان تنها چند نمونه از تنوع بسیار بالای این دیوارپوش های کاغذی بر حسب کیفیت تولید آن ها دانست، که از نظر مقاومت، کیفیت و قیمت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، زیرا کاغذ دیواری نیز مانند تمامی محصولات تولیدی به تناسب افزایش کیفیت و دوام قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. فروشگاه دکور آفیس از عرضه کنندگان معتبر انواع کاغذ دیواری های باکیفیت در کشورمان می باشد.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب

موارد بسیار زیادی را باید بررسی نمود تا در این بازار پر رونق و متنوع بتوان انتخابی شایسته و مناسب داشت، که از مهمترین آن ها می توان به هماهنگی  طراحی و سبک معماری ساختمان با نوع کاغذ دیواری، توجه به هارمونی رنگ ها با دکوراسیون داخلی، کیفیت و نوع کاغذ دیواری، استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی در نقاط کانونی ساختمان، بررسی قیمت و بودجه مشتریان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در شمار مهم ترین نکات خرید و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب مطرح می شوند و مشتریان با توجه به آن ها می توانند به راحتی در میان صدها طرح و رنگ مختلف از کاغذ دیواری ساده، طرح دار و سه بعدی، مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشند. نمایندگی ها و شرکت های معتبر پخش کاغذ دیواری باکیفیت از معتبرترین مراکزی هستند که امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان این محصولات فراهم کرده اند، تا بتوان با مناسب ترین قیمت از سراسر کشور این محصولات را به صورت بی واسطه و مستقیم سفارش داد، و در کمترین زمان ممکن تحویل گرفت.برای  خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک  به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری ارزان

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت از جمله خدماتی است که در مجموعه فروشگاهی دکور آفیس با بهترین نوع پشتیبانی و فروش در اختیار متقاضیان این محصولات در سراسر کشور قرار می گیرد، و این گروه معتبر سالهاست که با ارائه خدماتی همچون ارسال مطمئن و فوری محصولات به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. برای خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی می توان به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرد و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و نسبت به تکمیل فرایند خرید اقدام نمود.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1023
نمایش همه
علاقه مندی ها ()