کاغذ دیواری از زیباترین دیوارپوش های ساختمانی است که در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی جای خود را به خوبی باز کرده است و معمولا کامل کننده دیزاین ساختمان ها می باشد، این منسوجات کاغذی را برحسب نوع طراحی می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی یا نقش برجسته قرار داد، که معمولا به صورت تلفیقی برای جذابیت بیشتر فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت تولید این محصولات در سالهای اخیر با پیشزفت بسیار چشمگیری همراه بوده است، و کیفیت برخی از محصولات آن را از نظر دوام و مقاومت در برابر آسیب های محیطی می توان تضمین نمود، با این حال یکی از مهمترین دلایل محبوبیت  کاغذ دیواری قیمت ارزان و اقتصادی آن در مقایسه با دوام و ماندگاری این روکش های کاغذی می باشد. برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، رنگ و سبک طراحی نیز از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت کاغذ دیواری می باشد. فروشگاه دکور آفیس نواع کاذ های دیواری را به صورت مستقیم با قیمت ارزان به شما عرضه می دارد.

انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت

انواع کاغذ دیواری را برحسب کیفیت تولید که از مهمترین شاخص های دسته بندی آن ها می باشد، می توان در گروه های کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری مخملی قرار داد، که از نظر کیفیت و دوام و همین طور نوع طراحی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال انواع کاغذ دیواری وینیل به دلیل روکش محافظتی بسیار قویی که دارد، در برابر خراش، پارگی و رطوبت بسیار مقاوم است، و نسبت به دیگر روکش های دیواری قیمت بسیار مناسب تری دارد و در سراسر دنیا در برندهای مختلف عرضه می شود، و استفاده از آن نسبت به دیگر محصولات نانو و مخملی متداول تر می باشد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

مزایای استفاده از کاغذ دیواری برای تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری علاوه بر زیبایی ظاهری و مقاومت و دوام این محصولات در صورت استفاده درست از آن ها شامل مواردی از قبیل قیمت بسیار مناسب و اقتصادی، پوشاندن ترک ها و رطوبت دیوارها، سهولت نصب و عدم آلودگی محیط اشاره کرد، که این موارد در کنار هم سبب محبوبیت و افزایش گرایش مشتریان و پیمانکاران ساختمانی به استفاده از این محصولات شده است. تاثیری که دیوارها بر نمای داخلی ساختمان دارند را به هیچ وجه نمی توان انکار کرد، و گاهی تنها با تعویض روکش های دیواری و استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می توان به سادگی و با کمترین هزینه دکوراسیون داخلی ساختمان را تغییر داد.

خرید کاغذ دیواری ارزان

استفاده از این روکش های دیواری جذاب و پرطرفدار امروزه به یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی تبدیل شده است، که با استفاده از آن ها به راحتی می توان فضای داخلی ساختمان را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تغییر داد، به همین دلیل است که خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت به یکی از دغدغه های مهم طراحان داخلی و مشتریان این محصولات تبدیل شده است و بهترین و مناسب ترین راه حل برای آن مراجعه به شرکت های معتبر تزئینات داخلی ساختمان و نمایندگی های معتبر پخش و فروش آنلاین کاغذ دیواری می باشد، تا بتوان این محصولات جذاب و مقاوم را به صورت مستقیم و با حداقل هزینه های ممکن خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری سه بعدی  به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

مجموعه بزرگ و معتبر تزئینات داخلی دکور آفیس از خوشنام ترین و فعال ترین مراکز فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در برندهای داخلی و خارجی می باشد که این روکش های کاغذی جذاب را در طرح های متنوع و با بالاترین کیفیت به سراسر کشور ارسال می کند، و در طول سالها فعالیت درخشان خود توانسته با جلب اعتماد مشتریان در شمار معتبرترین شرکت های عرضه و پخش کاغذ دیواری قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری باکیفیت و جذاب با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا سفارشات خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()