دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و افراد اهمیت بسیاری به ان می دهند. یکی از مهم ترین قسمت ها در هر اتاقی دیوار ها است که بسیار موثر در دکوراسیون می باشد. دیوار ها دارای پوشش هستند که برخی افراد از رنگ ها، برخی از کاغذ دیواری یا پوستر ها و برخی از دیوارپوش ها استفاده می کنند.

دیوارپوش که گاها با نام دیوارکوب هم شناخته می شود. دیوارپوش ها بسیار بادوام هستند و می توانند موثر تر از کاغذ دیواری ها واقع شوند. همین طور دیوارپوش ها تمامی معایب دیوار ها را پوشش می دهد.

دیوارپوش ها دارای انواع مختلفی می باشند که دارای جنس ها و طرح های مختلفی می باشند. از انواع  دیوارپوش ها می توان نوع پی وی سی، چرمی، چوبی و سنگی و سه بعدی را نام برد که هر کدام از مواد اولیه ی مختلفی تشکیل می شوند.

دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وس سی یکی از زیباترین دیوار پوش ها بوده و می تواند در اتاق ها، حمام و... مورد استفاده قرار گیرد.  این نوع به دلیل مزایای بالایی که دارد بسبار مورد توجه قرار گرفته است. از مهم ترین مزایای این دیوارپوش ها مقاومت بسیار خوبشان در مقابل رطوبت است همچنین در مقابل آتش نیز بسیار مقاوم می باشند و مسلما دوام و ماندگاری بالایی هم دارند. این دیوارپوش ها را می توان با توجه دکوراسیون اتاق انتخاب کرد و با استفاده از ان دکوراسیونی شیک و زیبا را به وجود اورد. دیوار پوش های پی وی سی دارای قابلیت نصب آسان هستند و در زمان کوتاهی نصب آن انجام می گیرد. یکی از مزایای بسیار خوب این نوع دیوار پوش این است که در زمان آسیب به قسمتی از ان می توان ان قسمت را عوض کرد.

دیوارپوش ام دی اف

از دیگر دیوار پوش ها می توان به دیوارپوش ام دی اف اشاره کرد که دارای مقاومت بسیار خوب و تنوع می باشد. این دیوار پوش ها دارای روکشی زیبا هستند و ماندگاری بسیار خوبی دارند. از معایب این نوع می توان به آسیب پذیری آن در مقابل آتش اشاره کرد.

از معایب دیوار پوش های ام دی اف سختی کار بیشتر در مقایسه با دیگر دیوار پوش ها می باشد همچنین هزینه ای بالاتر از سایر مدل ها را دارد اما در صورتی که هزینه برایتان اهمیتی چندانی ندارد این دیوارپوش زیبا می تواند دکوراسیون شما را تکمیل نماید. برای خرید دیوارپوش طرح چوب به سایت مراجعه کنید. 

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی از زیباترین نوع دیوارپوش است. گرچه این دیوارپوش ها بیشتر در محیط های کاری دیده می شود اما در منزل نیز می توان از آن استفاده کرد

دیوارپوش چرمی در صورتی که از مرکز خرید معتبری خریداری شود و دارای کیفیت خوبی باشد می تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. برخی از انواع دیوارپوش های چرمی دارای طرح های سه بعدی می باشند که بسیار زیبا و خلاقانه بوده و نظر افراد را خود جلب می نماید.

خرید دیوارپوش

برای خرید دیوارپوش باید در ابتدا به کاربرد آن دقت نمایید، برخی مواقع به دلیل این که دیوار دارای رطوبت است از دیوار پوش استفاده می شود که هم از وجود رطوبت جلوگیری می کند و هم زیبایی بسیاری ایجاد می کند یا برخی از افراد به دلیل عایق گرما بودن دیوار پوش ها از ان بهره می برند،  بنابراین با توجه به نوع استفاده می توان نوعی مناسب را انتخاب کرد.

نکته ی دیگری که در زمان خرید این وسیله باید به آن توجه داشته باشید، پیدا کردن فروشگاهی معتبر برای خرید است، البته که هر فروشگاهی برای خرید دیوارپوش انتخاب خوبی نبوده و باید در این امر دقت نمود زیرا فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا در قبال محصولاتشان خود را مسئول دانسته و کالا های خود را تضمین می کنند.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()