دکوراسیون بسیار مهم است و امروزه به آن توجه ویژه ای می شود . در دکوراسیون از وسیله های مختلفی استفاده می شود که هر یک نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی دارد. پوستر سقفی یکی از این وسیله هایی است که توانسته طرفداران بسیاری را به خودش جلب نماید.

پوستر سقفی دارا ی انواع مختلفی با طرح های زیبا بوده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همان طور که دیوار ها مهم هستند و از دیوار پوش استفاده می شود استفاده از  پوستر سقفی نیز می توان به همان اندازه موثر واقع شود. طرح های این پوستر شامل انواع نقاشی ها، طرح آسمان، طبیعت و ... می باشد. با استفاده از پوستر سقفی تمام عیوب سطحی سقف پوشانده شده و همچنین این وسیله زیبایی زیادی را به اتاق می دهد. از پوستر سقفی برای منازل و محیط های کاری استفاده می شود.

انتخاب پوستر سقفی

برای انتخاب پوستر سقفی بهتر است در ابتدا به دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید و با توجه به سلیقه ی خود پوستر سقفی مناسب را تهیه نمایید. در خرید این وسیله دقت کنید که علاوه بر داشتم ظاهر زیبا، کیفیت بسیار خوبی هم داشته باشد.

طرح های سه بعدی پوستر های سقفی نسل جدیدی از این پوستر ها هستند که تصاویر به صورت سه بعدی و زنده می باشد و می توان به اتاق حجم دهد بنابراین با توجه به انداره ی اتاق می توان از پوستر سقفی سه بعدی مناسبی استفاده کرد.

بسیاری از افراد از پوستر سقفی آسمان نما استفاده می کنند و حس داشتن آسمان در بالای سر به آن ها انرژی می دهد و می توان انتخاب بسیار مناسبی باشد اما انواع طرح های دیگر نیز اگر به درستی انتخاب شوند و با دکوراسیون هماهنگ باشند ، می توانند جلوه ای بسیار زیبا داشته باشند ،انواع طرح های سنتی، کلاسیک، تجملی، گلدار و.... از این طرح ها می باشند.

در دوران گذشته نیز به سقف ها اهمیت داده می صد اما به دلیل امکانات کم مجبور بودند با استفاده از نقاشی با رنگ، سقف  و دیوار ها را تزئین کنند که در برخی از موارد بی نظمی هایی نیز دیده می شد اما در نهایت به دلیل زیبایی از آن لذت می بزدند اما امروزه با پیشرفتی که در این زمینه داشته ایم می توانیم انواع طرح های دلخواه را به صورت چاپی و اماده داشته باشیم و با هزینه ی کمی از تزئینات زیبای سقف لذت ببریم. برای خرید پرده تصویری  به سایت مراجعه کنید.

پوستر سقفی

پوستر های سقفی ، برای زیبایی سقف به کار می روند. شما می توانید با نصب یک پوستر سقفی زیبا فضای منزل یا محل کارتان را جذابیت بخشید. این پوستر ها در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، تجملی و ... و در انواع طرح های آسمان، گل، طبیعت، فرشته،طرح های نقاشی، شکل های هندسی و... موجود می باشد

خرید پوستر سقفی

برای خرید پوستر سقفی می توانید با مراجعه به مراکز فروش لوازم دکوراسیون داخلی، ان را تهیه نمایید و با نصب بر روی سقف تغییرات بسیار زیاد و جذابی را ایجاد کنید.

پوستر سقفی در طرح آسمان

یکی از طرح های پوستر سقفی که بسیار پر طرفدار است طرح آسمان می باشد که همراه با ابر و یا طبیعت بوده و نمایی زیبا را برای ما ایجاد می کند. این پوستر که از رنگ های ابی و سفید در آن بهره گرفته شده آرامش بخش است و انرژی بسیاری را به ما می دهد. برخی از پوستر های سقفی سه بعدی هستند یعنی تصاویری زنده دارند که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن ها شده است. تنوع پوستر سقفی آسمان بسیار بالا بوده و شما می توانید طرح های دلخواهتان را در میان ان ها بیابید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()