دکوراسیون در هر فضایی مهم بوده و ما از لوازم مختلفی برای زیبایی استفاده می کنیم. وسیله های هر مکان شامل وسیله های ضروری و وسیله های تزئینی می شود. در دکوراسیون های مختلف استفاده از تابلو بسیتر رایج است. افراد تمایل زیادی به استفاده از این وسیله دارند زیرا تابلو ها تزئینی بسیار زیبا برای دیوار ها به شمار می روند. استفاده از این وسیله باید به طور مناسبی انجام گیرد تا بتواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد مثلا اندازه ای که برای تابلو در نظر گرفته می صود باید با فضای اتاق و اندازه ی دیوار هماهنگی داشته باشد مثلا در اتاق های کوچک استفاده از تابلویی بزرگ خیلی مناسب نیست و باسد تابلو ها در اندازه متوط و کوچک انتخاب شود و یا در فضای کم استفادخ از تافلو بسیار مناسب از چندین تابلو است اما اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید از چند تابلوی هماهنگ با هم استفاده کنید و این هماهنگی را به طور خلاقانه ای ایجاد کنید.

تتبلو ها از زمان گذشته تا به امروز استفاده شده اند و امروز نیز استفاده از این وسیله بسیار افزایش پیدا کرده است. نکته ای که در مورد تابلو ها می توان گفت که در مزایای آن ها به شمار می رود، از مد نیفتادن و قدیمی نشدن آن هاست یعنی در دکوراسیون امروزی می توان از تابلوهای قدیمی نقز ساتفاده کرد که نه تنها از مد نمی افتد بلکه قیمتی تر هم می شود پس صما در هر دکوراسیونی که دارید می توانید لز تابلوهایی با سبک مناسب با دکور اتاق استفاده کنید.

انواع تابلو

تتبلو ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک دارای زیبایق های خاص خود می باشد، برخی از تابلو ها چاپی هستند که در طرح های مورد نظر به چاپ می رسند و برخی لز آثار دستی می باشند که قیمت بالاتری داشته و ارزشمند تر می باشد. تابلو ها در سبک هایی چون کلاسیک، مدرن، سنتی و... می باشند که دارای طرح های بسیار متنوع بوده و انتخاب ان سلیقه ای می باشد.

تابلو های کلاسیک بسیار زیبا هستند و دارای طرح های ساده و قدیمی تری بوده که می تواند برای خانه یا و محل کار انتخاب مناسبی باشند. سبک مدرن نیز دارای انواع تابلو های متنوع بوده که شامل نقاشی، گرافیکی، چهره و یا اشکال ساده می باشند که این تابلو ها جلوه ای امروزی داشته و بسیار زیبا هستند.

به کار بردن تابلو هایی که بتواند هنر دوستی شما را به دیگران نمایش دهد، بسیار مهم بوده و می تواند به اتاق رنگ و رویی زیبا ببخشد. برای خرید تابلو نقاشان معروف به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از تابلو در منزل

در منازل استفاده از یک یا چند تابلو می توان دکوراسیون را زیباتر کند. تابلو ها را می توانیم در دیوار های خالی و یا دیوار هایی که بالای مبلمان هستند به کار بریم. برای این که بدانید تابلو ها مناسب براب کدام یک از دیوار هاست می توانید هر نقطه ای را در ذهن خود تصور کنید و بر حسب سلیقه ی خود نصب تابلو را انجام دهید اما به طور کلی استفاده از تابلو در دیوار های خالی بسیار مناسب است همچنین افراد علاقه دارند در بالای مبلمان از تابلو استفاده کنند که محل بسیار خوبی برای تابلو می باشد. به کارگیری از چند تابلو بر روی یک دیوار در صورتی که فضای خالی زیادی در اختیار باشد مناسب است. همچنین در اتاق های خواب در بالای تخت خواب نیز می توان از تابلو ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که اندازه ی تابلو مناسب با دیوار باشد و بیش از حد ان را شلوغ نشان ندهد. در ورودی درب ، راهرو می توان از تابلو های کوچک استفاده نمود.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()