پارکت لمینت نوع فشرده شده انواع پارکت چوبی می باشد که برخلاف پارکت ها در تولید آن ها از مواد و متریال دیگری غیر از چوب نیز استفاده می شود، و تنها سطح رویی آنها دارای یک روکش چوبی است. استفاده از انواع پارکت لمینت در آپارتمان ها، ویلاها و ساختمان های تجاری و اداری، گرما و جلوه بسیار زیبایی به محیط می بخشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به طبیعی بودن و عایق بودن این کفپوش ها در برابر صدا و حرارت اشاره کرد. این کفپوش های زیبا و براق را می توان به روش های مختلفی نظیر جناغی، حصیری، هفت و هشت، خطی، مورب، شطرنجی و غیره متناسب با فضای ساختمان و سلیقه مشتریان، بر روی انواع سطوح صاف و مسطح نصب نمود، و یک طراحی بسیار زیبا و ایده آل را با کمترین هزینه به نمایش گذاشت. قیمت پارکت لمینت هم مانند دیگر محصولات تولیدی برپایه موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین آن ها می توان به برند سازنده، کیفیت تولید، نوع چوب مصرفی، ابعاد و اندازه پارکت ها، دوام و مقاومت آن ها در برابر عوامل فیزیکی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

ویژگی های پارکت لمینت

همان طور که در ابتدا بارها به آن اشاره شد پارکت لمینت نوعی پارکت صنعتی است که علاوه بر چوب از متریال دیگری نیز در ساخت آن ها استفاده شده است، که دوام و مقاومت آن ها را در برخورد با مایعات و یا خراش و ضربه بالاتر می برد. از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت می توان به لایه لمینت HDF که سطح رویی آن را پوشانده و در برابر عامل های مخرب محیطی از این محصولات محافظت می کند اشاره کرد. قیمت بسیار مناسب، قابلیت جابجایی، عدم آلودگی و آسیب رساندن به کف ساختمان، سهولت نصب، عایق کاری مناسب و بسیاری موارد دیگر را    می توان در شمار انواع مزایای پارکت لمینت دانست، که توجه مشتریان، طراحان داخلی و پیمانکاران را به خود جلب می کند. روش نصب پارکت لمینت نیز با دیگر پارکت های چوبی متفاوت است، این محصولات در لبه های خود دارای شیارهایی هستند که سبب می شود آن ها به صورت نر و مادگی به یکدیگر  بدون هیچ کونه جای درزی متصل شوند، و  زیبایی خیره کننده ای به محیط ببخشند.پارکت لمینت ها ارزان تر از پارکت های چوبی هستند. همچنین پارکت لمینت دارای مقاومت بسیار خوبی است و می توان ان را جابجا نمود.

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجموعه های معتیر و فعال در زمینه فروش آنلاین انواع پارکت و دیگر محصولات دکوراتیو ساختمان از قبیل کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پرده تصویری، پارکت و غیره در برترین و مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد، و در طول سالها فعالیت مستمر خود در این صنعت توانسته اعتماد و رضایت خریدران را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت و لمینت در رنگ ها و کیفیت های مختلف با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور تحویل بگیرند. برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

متقاضیان خرید پارکت و لمینت با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ ها و ضخامت های مختلف در تمامی برندهای آلمانی، ترک، چینی، ایرانی انتخاب کرده و سفارش دهند، خرید آنلاین، گارانتی اصالت کالا و عرضه فوری و مطمئن از مهمترین مزایا و تسهیلات خرید پارکت از این مجموعه فروشگاهی می باشد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 951
نمایش همه
علاقه مندی ها ()