فروش کاغذ دیواری های سه بعدی

یکی از کاغذ دیواری هایی که بسیار زیبا بوده و جدید است کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این نوع دارای تصاویر سه بعدی و زنده است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.  کاغذ دیواری سه بعدی دادای طرح های زیبایی می باشد که برخی شامل اشکال هندسی و برخی منظره و طرح هایی از طبیعت هستند. همین طور می توان این نوع از دیوار پوش ها را در طرح های مشاغل مختلف پیدا کرد که در محیط های کاری بسیار جذاب خواهد بود.برای اطلاع از  کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها برای دیوار های هر اتاق می تواتد طرح های مختلفی داشته باشد مثلا اتاق پذیرایی و هریک از اتاق های خواب طرحی با رنگی هماهنگ با دکوراسیون را داشته باشد تا زیبایی اش بیشتر نمایان شود. برای اتاق کودکان نیز می توان از طرح های مورد علاقه ی ان ها که اغلب کارتونی است استفاده کرد. کاغذ دیواری باید دارای طرح هایی مناسب با دکوراسیون باشد مثلا اگر اتاق کوچکی در اختیار دارید از انواع طرح های ساده تر استفاده کنید و یا اگر وسیله هایتان کم است از طرح های شلوغ تر استفاده شود تا در نتیجه خانه را شلوغ تر و پر تر نشان دهد.

کاغذ دیواری های ترکیبی

شما برای این که تاثیر بیشتری از کاغذ دیواری ها را داشته باشید می توانید از طرح های هم خانواده استفاده کنید، برخی از طرح های کاغذ دیواری ها شباهت زیادی با هم دارند و هم رنگ هستند و در مواردی دارای اختلاف در طرح می باشند که در کنار هم می توانند مکمل باشند بنابراین این نوع استفاده می تواند خلاقانه باشد، همچنین در کنار کاغذ دیواری ها می توان از پوستر استفاده کرد که باید در این نوع نیز هماهنگی طرح را ایجاد کرد مثلا فرض کنید می خواهید از کاغذ دیواری و پوستر گل بهره ببرید توجه کنید هر دو طرح گل دارند که کاغذ دیواری  دارای طرح های گل کوچک و پوستر دارای طرح یک یا چند گل بزرگ به همان رنگ است.

شما می توانید در کل دیوار ها از کاغذ دیواری بهره ببرید و در قسمت هایی مانند پشت تلویزیون از پوستر دیواری استفاده کنید.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. هدف ما تلاش برای کسب رضایت شماست پس به ما اعتماد کنید .

کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری پوشش زیبایی برای دیوار ها است که از مزیت های بسیاری برخوردار است مثلا در وحله ی اول زیبایی دکوراسیون را تا حد زیادی ، بالا برده و باعث جذابیت محیط می گردد. از مزایای دیگر آن ، نصب راحتی است که در مقابل انواع دیوار پوش ها دارد و در زمان کوتاه و بدون ریخت و پاش می توان یک کاغذ دیواری زیبا را نصب کرد. از دیگر مزایای این دیوار پوش قیمت پایین آن است، تغییراتی که این وسیله ایجاد می کند در قبال هزینه ی آن بسیار زیاد است بنابراین اگر به دنبال تغییرات با کمترین هزینه هستید می توانید از نصب کاغذ دیواری بهره ببرید. از مزایای دیگر این دیوار پوش تنوع بالای ان است که می توانید در طرح های مختلف ان را تهیه نمایید. افراد همیشه به دنبال بهترین کاغذ دیواری ها با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستند که اگر شما هم این نوع خرید را انتظار دارید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید تا انواع محصولات را با کمترین قیمت خریداری نمایید. این مجموعه همواره در تلاش است تا رضایت مشتریانش را به دست آورد .

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()