کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در رنگ های مختلفی هستند که برای انتخاب رنگ مناسب باید به دکوراسیون اهمیت دهید. استفاده از رنگ های نزدیک به دکوراسیون و یا رنگ های متضاد بسیار مناسب است اما اگر از رنگ هایی که هیچ هماهنگی با رنگ دکور اتاق ندارد استفاده کنید نتیجه رضایت بخش نخواهد بود. برای انتخاب رنگ دکوراسیون بهتر است کمی با روانشناسی رنگ ها آشنا شوید تا بتوانید بیشترین تاثیر را بگذارید. رنگ سفید و رنگ های روشن در انتخاب این دیوارپوش توصیه می شود. رنگ هایی مانند ابی، سبز، صورتی، کرمی می توانند گزینه های خوبی هم از نظر شاد بودن و هم انرژی مثبت دادن ، مناسب باشد. اگر قصد دارید دکوراسیونی مدرن را ایجاد کنید کاغذ دیواری با رنگ های سبز و بنفش متوسط را انتخاب کنید و در کنار ان از رنگ های طلایی و نقره ای بهره گیرید، به این صورت دکوراسیون تجملی تر خواهد شد.

طرح و نقش پوستر دیواری

انتخاب طرح باید در سبک دکوراسیون انجام شود یعنی سبک های دیوارپوش و سایر لوازم باید با هم متناسب باشد و گرنه نتیجه ی دلخواه حاصل نمی گردد. طرح کاغذ دیواری نیز باید هماهنگی لازم را با لوازم داشته باشد، در محیط های کوچک تر سعی کنید از رنگ های روشن با طرح های ساده تر استفاده کنید. همچنین اگر لوازم منزلتان تیره است می تواند از رنگ های قرینه استفاده نمایید. طرح های کاغذ دیواری به قدری دارای تنوع است که هر شخص می تواند طبق سلیقه ی خود انواعی از ان را تهیه کند. در صورت پیدا نکردن مدل دلخواه راه دیگری هم وجود دارد، شما می توانید کاغذ دیواری اختصاصی داشته باشید و به صورت سفارشی آن را به چاپ برسانید.

چاپ کاغذ دیواری

مراکزی هستند که خود تولید کننده بوده و انواع طرح های مورد نظر مشتریان را به چاپ می رسانند. چاپ دیوارپوش از نوع دلخواه بسیار مزیت بزرگی است و شما طرح مورد علاقه ی خود را در دیوار ها خواهید داشت که تنها یک نمونه از آن وجود دارد. پس سخت پسندان می توانند از این گزینه برای داشتن کاغذ دیواری دلخواه خود بهره ببرند.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

در ادامه درباره ی پوستر دیواری خواهیم گفت تا تفاوت میان این دو را بدانید.

پوستر دیواری دارای تصویری تک بوده که در ابعاد کل دیوار آن را داریم.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری ساده به سایت مراجعه کنید.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری دارای انواع مختلفی است که هر یک در سبک و رنک و طرح مختلفی بوده و می توان هریک را با توجه به سلیقه و دکوراسیون انتخاب کرد. تنوع پوستر ها وجه تمایز این دیوارپوش با سایر دیوار پوش ها است و هر فردی می توان نمونه هایی مطابق با سلیقه اش را انتخاب کند. انواع پوستر دیواری های چهره برای مکان هایی مانند منازل و آرایشگاه ها و یا سالن های هنری و... بسیار زیبا خواهد بود. طرح های طبیعت می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و تصاویری زیبا و زنده و روحیه بخشی را در مکان مورد نظرتان ایجاد کند. انواع پوستر دیواری های اشکال هندسی می تواند جلوه ای خاص همراه با تنوع را ایجاد کرده و با طرح های سه بعدی فضا را طور دیگری جلوه دهد. انواع پوستر های تاریخی برای مراکز آموزشی یا بخشی از منازل و محیط های کاری می تواند منحصر به فرد باشد و پوستر های آبرنگی و گرافیکی روحیه ای با نشاط را به ما بدهد. طرح های پوستر دیواری انقدر متنوع است که هر طرحی که در ذهن داشته باشیم قابل یافت بوده و اگر نتوانیم آن را بیابیم در نهایت می توان سفارش داد تا طرح مورد نظر ما را به چاپ برسانند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()