استفاده از پارکت خصوصا در دکوراسیون های کلاسیک، لاکچری، روستیک، طبیعی و غیره به دلیل جلوه بسیار جذابی که به محیط می دهند، بسیار متداول و رایج شده است، زیرا این کفپوش های چوبی به دلیل بافت طبیعی و زیبایی که دارند آرامش را به دکوراسیون داخلی ساختمان بازمی گردانند، و  از این جهت طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کفپوش های چوبی در صورت استفاده صحیح دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و در صورت پوسته پوسته شدن و خرابی به راحتی می توان آن ها را صاب زده و با استفاده از انواع براق کننده های پارکت، به شکل اولیه خود بازگرداند. قیمت  پارکت همانند تمام محصولات تولیدی با توجه به کیفیت تولید، برند سازنده، متریال اصلی و  ضخامت آن ها محاسبه و تعیین می شود که در این میان قیمت انواع پارکت ایرانی به دلیل اینکه تولید داخلی کشور می باشد، و هزینه های نقل و انتقالات سنگینی ندارد برای مشتریان بسیار مناسب و ارزان تر از دیگ برندهای خارجی با کیفیت یکسان می باشد.

انواع پارکت

پارکت از سری منسوجات چوبی است که به عنوان کفپوش برای تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری می توان از آن ها استفاده کرد، این محصولات چوبی را برحسب کیفیت و فرایند تولید می توان در دو گروه انواع پارکت چوبی و پارکت مصنوعی قرار داد، که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما از لحاظ خصوصیان فنی و نصب و نگهداری آن ها تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. با ورود انواع پارکت های مصنوعی که به پارکت لمینت هم معروف هستند، بازار خرید و فروش پارکت رونق بسیار بالایی گرفت زیرا این پارکت از نظر قیمت بسیار ارزان تر از انواع پارکت های چوبی می باشند و در برابر آسیب های محیطی و فیزیکی مانند ریزش مایعات، برخورد اجسام تیز و سنگین از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. از دیگر تفاوت های انواع پارکت و لمینت می توان به روش نصب این دو محصول اشاره کرد، زیرا انواع پارکت کف خانه با استفاده از چسب مخصوص و توسط نصابان حرفه ای بر روی انواع سطوح صاف نصب      می شوند اما انواع پارکت لمینت توسط شیارهایی که در لبه های خود دارند و به آن ها کلیک می گویند به صورت نر و مادگی به یکدیگر متصل می شوند، و از دیگر مزیای این پارکت های مصنوعی می توان به عدم ایجاد درز و آلودگی کف ساختمان اشاره کرد، که سبب شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.برای خرید پارکت لمینت موون فلور به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت و لمینت همواره در برندها و کیفیت های مختلف تولید و عرضه می شود و از پر طرفدارترین آن ها در بازارهای کشور می توان به انواع پارکت ایرانی، پارکت چینی، پارکت ترک، پارکت آلمانی، بلژیکی و کاندایی اشاره کرد ، که هر کدام از آن ها از نظر کیفیت تولید، رنگ، ضخامت و ابعاد تنوع بسیار بالایی دارند و مشتریان به راحتی می توانند با هر بودجه ای پارکت دلخواه خود را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. برای خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت کافی است به مراکز معتبر واردات و فروش آنلاین پارکت مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه با مناسب ترین قیمت سفارش دهند و خریداری نمایند، ضمن اینکه این مراکز معتبر کیفیت جنس و اصالت کالا فروخته شده را ضمانت می کنند.

 از دیگر ویژگی های پارکت چوبی می توان به دوام و ماندگاری این محصولات در شرایط مختلف محیطی، قابلیت جابجایی، عایق صدا و گرما، ضد حساسیت و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد، که سبب شده این محصولات همواره جایگاه خود را دکوراسیون داخلی ساختمان ها حفظ کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()