دکوراسیون داخلی ساختمان یکی از پیچیده ترین علوم معماری و طراحی می باشد، که با در کنار هم قرار دادن، کلیات و جزئیات هماهنگ و موزن از قبیل انواع تابلو نقاشی، پرده تصویری، آینه و میز کنسول، مجسمه، پارکت و روکش های دیواری می توان به نوع دکوراسیون ساختمان اصالت و هویت بخشید و یک فضای بسیار مناسب برای طراحی را به نمایش گذاشت. هر اثر هنری و تابلو نقاشی حاوی یک پیام یا موضوع مشخص می باشد که با انتخاب صحیح آن ها می توان به راحتی یک طراحی بسیار ایده آل را به نمایش گذاشت. این اکسسوری های جذاب و متنوع را معمولا در نقاط کانونی ساختمان قرار می دهند تا در معرض دید افراد قرار بگیرند و جذابیت و زیبایی محیط را دوچندان نمایند. برای خرید تابلو نقاشی به سایت مراجعه کنید .

انواع تابلو نقاشی کلاسیک، مدرن، مینیمال، روستیک، انتزائی، پرتره، خط و غیره را می توان در شمار پر طفدارترین این محصولات قرار داد، که بسته به نوع طراحی و دکوراسیون ساختمان می توان مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. این تصاویر جذاب و آرامش بخش به نحوی کار طراحی داخلی ساختمان ها را به پایان می گذارند و می توان آن ها را در شمار تاثیرگذارترین اکسسوری های دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد، که کار دکور و تزئین دیوارها را به پایان می رساند. قیمت تابلو نقاشی به عنوان یک اثر هنر با توجه به مدت زمان طراحی، ظرافت های تصویر، نوع نقاشی، سبک طراحی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، برای مثال قیمت طراحی انواع تابلو نقاشی آبرنگ، رنگ روغن، خط و نستعلیق و خط و نقاشی با یکدیگر متفاوت است و معمولا توسط طراحان تعیین می شود. برای اطلاع از فروش تابلو منظره به سایت مراجعه کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

انتخاب تابلو نقاشی مناسب

از مهمترین مواردی که در انتخاب تابلو نقاشی  مناسب باید مورد توجه قرار داد، تناسب معنایی و ارتباط موضوعی آن با طراحی داخلی ساختمان می باشد، زیرا هر تابلو نقاشی معمولا حاوی یک پیام می باشد، که با قرارگیری در محیط مناسب با طراحی هماهنگ به خوبی می توان متوجه آن شد، این محصولات دکوراتیو جذاب و زیبا را که تکمیل کننده دکوراسیون دیوارها می باشد، و تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه و جذب مخاطبان دارند، باید به درستی انتخاب و خریداری شوند تا بیشترین تاثیر را با استفاده از آن ها بتوان بر روی محیط گذاشت. از دیگر معیارهای انتخاب و خرید تابلو نقاشی می توان به تناسب رنگ ها و هماهنگی آن ها با محیط، ابعاد و اندازه قاب با دیوار و قیمت آن ها اشاره کرد، تا مشتریان به راحتی محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()