کاغذ دیواری سه بعدی از سری روکش های دیواری است که به صورت ترکیبی با انواع کاغذ دیواری ساده بر روی برخی از دیوارهای ساختمان که اغلب نقاط کانونی را تشکیل می دهند، نصب می باشد، و امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که تمایل دارند در جای جای منزل، ویلا و حتی محل کار خود از این روکش های دیواری جذاب استفاده کنند. این روکش های جذاب کاغذی را می توان در طراحی ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقه و دکور ساختمان انتخاب کرد، البته استفاده محدود از این روکش های جذاب را می توان در شمار محدویت های انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید قرار داد، زیرا به دلیل استفاده از طرح ها و تصاویر سه بعدی که دارای عمق، وزن و حرکت هستند، استفاده از آن ها در تمامی دیوارهای ساختمان، دکوراسیون را خسته کننده و ناموزن می کند، این درحالی است که استفاده ترکیبی از آن ها با انواع کاغذ دیواری ساده در سبک های هماهنگ یک دکوراسیون بسیار جذاب را به نمایش می گذارد. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

 همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، باتوجه به تنوع بسیار بالای تولیدات انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان این محصولات را بر حسب کاربرد و محل استفاده در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان، دخترانه و پسرانه قرار داد، که با انتخاب صحیح هر کدام از آن ها می توان یک دکوراسیون بسیار جذاب و منحصر به فرد را به نمایش گذاشت. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی باتوجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت تولید، برند سازنده، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی، ابعاد و اندازه رول ها و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

پارامترهایی که در تفکیک و دسته بندی انواع کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر گذار هستند، شامل موقعیت و کاربرد، سبک طراحی و کیفیت تولید و متریال مصرفی می شود که هر کدام از آن ها نیز دارای تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ می باشند، و متقاضیان این محصولات به راحتی می توانند نسبت به خرید کاغذ دیواری سه بعدی جدید و مورد نظر خود اقدام نمایند. دسته بندی برحسب کاربرد در ابتدای مقاله ذکر شده است، اما دسته بندی آن ها بر اساس سبک طراحی و دکوراسیون داخلی که با توجه به آن به سادگی می توان ارتباط معنایی و هماهنگی این محصولات با فضا برقرار کرد، به اختصار شامل انواع کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کلاسیک، مینیمال و غیره اشاره کرد، که تنوع آن ها به تعداد سبک های طراحی و معماری داخلی ساختمان می باشد. کیفیت تولید و مقاومت این محصولات در برابر عوامل محیطی و فیزیکی که در تعیین قیمت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی تاثیرگذار است می توان به کیفیت و متریال مصرفی این محصولات اشاره کرد که در مقاومت و ماندگاری آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، PVC، مخملی، نانو، الیاف طبیعی و غیره اشاره کرد، که در کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند.برای خرید پوستر دیواری ورزشی به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و محبوب ترین مراکز فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر محصولات دکوراتیور نظیر تابلو، پرده تصویری و غیره در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با تضمین کیفیت و اصالت کالا به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت و ارزان قیمت در طرح ها و سبک های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورافیس می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()