کاغذ دیواری سه بعدی از مهمترین دستاوردهایی است که در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، این محصولات کاغذی بسیار زیبا و جذاب را می توان در طرح ها و سبک های مختلف معماری نظیر کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی مینیمال، کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک و غیره متناسب با هر فضایی در طراحی ها و رنگ بندی های متفاوت انتخاب کرد و سفارش داد. امروزه صنعت چاپ در طراحی و دکور ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی دارد، و با استفاده از ایده های خلاقانه می توان با کمترین هزینه بهترین و موفق ترین طراحی داخلی را به نمایش گذاشت، که از مهمترین ابزارهای این هدف  استفاده از انواع پرده چاپی و کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و باکیفیت می باشد. قیمت  کاغذ دیواری سه بعدی بسته به متریال مصرفی، سبک طراحی، رنگبندی، برندسازنده و کیفیت تولید متفاوت می باشد، و متقاضیان این محصولات می توانند به سادگی با توجه به بودجه شخصی خود از میان صدها برند و کیفیت متفاوت، بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب نمایند.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

دوام و ماندگاری کاغذ دیواری سه بعدی، کیفیت تولید، نوع و سبک طراحی این محصولات و هماهنگی آن با طراحی داخلی ساختمان، تناسب و کنتراست رنگ ها از مهمترین مواردی است که در هنگام انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب باید مورد توجه قرار داد، تا در میان تنوع بسیار بالای این محصولات دچار سردرگمی نشد. از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات انواع کاغذ دیواری سه بعدی و تفاوت آن با کاغذ دیواری های معمولی می توان به تصاویر سه بعدی آن ها اشاره کرد، و اینکه از این روکش های جذاب کاغذی معمولا تنها در نقاط کانونی ساختمان بر روی یک یا دو دیوار مانند لابی، پشت ال سی دی  و غیره استفاده می شود تا فضای داخلی ساختمان را خسته کننده نکند و در کنار دیگر کاغذ دیواری های ساده یک محیط منسجم و هماهنگ را به نمایش گذاشت.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت

بازار خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی امروزه از رونق بسیار بالایی برخوردار است، زیرا این روکش های جذاب کاغذی به دلیل سهولت نصب، سرعت بالای اجرای کار، قیمت مناسب، قابلیت شست و شو و دوام بسیار بالا در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی جای خود را باز کرده اند و معمولا بر روی یک یا چند دیوار ساختمان از آن ها استفاده می شود، به عنوان مثال می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان و غیره اشاره کرد، که از نظر نوع و سبک طراحی تنوع بسیار بالایی دارند و به راحتی می توان از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد، و یک طراحی جذاب را به نمایش گذاشت. از مهمترین معیارهای خرید کاغذ دیواری باکیفیت می توان به دو آپشن دوام و متریال مصرفی که در ساخت آن ها به کار رفته است اشاره کرد، که از باکیفیت ترین آن ها می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی نانو، کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری بافت دار طبیعی و غیره اشاره کرد که در برابر عوامل فیزیکی و محیطی از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.برای خرید پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

 گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوبترین و فعال ترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت در تهران می باشد، که محصولات خود را در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت و ارزان قیمت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند در میان انبوهی از طرح ، رنگ و سبک طراحی این محصولات را سفارش دهند و خریداری نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()