کاغذ دیواری سه بعدی از پر طرفداران ترین منسوجات کاغذی است که استفاده از آن ها در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار متداول و رایج شده است و از مهمترین دلایل آن می توان به عمق و زیبایی که به محیط می بخشد اشاره کرد، زیرا انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طرح ها و سبک های مختلف طراحی دارای جذابیت های بصری بسیار زیادی هستند و اگر از آن ها به صورت ترکیبی با انواع کاغذ دیواری ساده استفاده شود، یک محیط بسیار زیبا و جذاب را به نمایش می گذارند. فناوری تولید انواع کاغذ دیواری 3D با دیگر کاغذ دیواریها تفاوت چندانی ندارد و تنها تفاوت آن ها به نحوه طراحی و ترسیم تصاویر در آن ها بازمی گردد، زیرا تصاویر سه بعدی دارای عمق و ظرافت های بسیار زیادی هستند که در وهله اول مخاطبان را جذب خود می کنند. تنوع تولیدات در این محصولات بسیار بالاست و می توان با توجه به نوع و سبک طراحی این روکش های کاغذی را در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان و غیره قرار داد، که متقاضیان به راحتی می توانند با توجه به دکوراسیون و سلیقه شخصی خود نمونه ای از این محصولات را انتخاب کرده و سفارش دهند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هم مانند دیگر محصولات تولیدی با توجه به کیفیت تولید، برند سازنده، سبک طراحی، ابهاد و اندازه رول ها و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، اما همچنان می توان قیمت آن را بسیار منطقی و قابل قبول برای مشتریان دانست. قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی به صورت متری و با توجه به پارانترهای ذکر شده تعیین می شود و متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توانند این محصولات را در رول های 10 متری خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت

دوام و ماندگاری انواع کاغذ دیواری سه بعدی معمولا به دلیل روکش وینیل یا سلفونی است که بر روی این دیوارپوش های سه بعدی قرار می گیرد تا از آن ها در برابر پارگی، شست و شو، خراش و گرد و غبار محافظت کند. البته این محصولات با توجه به کیفیت طراحی و چاپ و نوع متریال مصرفی نیز در گروه های مختلفی نظیر انواع کاغذ دیواری سه بعدی با روکش وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی بافت دار مخملی، کاغذ دیواری سه بعدی با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری سه بعدی نانو و غیره قرار می گیرند که هر کدام از آن ها از نظر سبک طراحی و رنگبندی تنوع بسیار بالایی دارند و می توان  از آن ها در دکوراسیون داخلی تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی و ویلاها استفاده کرد. نمایندگی های معتبر و آنلاین عرضه انواع محصولات دکوراتیو و تزئینات داخلی ساختمان، بهترین و معتبرترین مراکز خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت هستند که با مراجعه به آن ها می توان محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داد و خریداری نمود. برای خرید پوستر دیواری طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی نظیر انواع کاغذ دیواری سه بعدی آلمانی، ایتالیایی، بلژیکی، چینی و غیره  در گروه خوشنام تزئینات داخلی دکورآفیس به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شود، این مرکز معتبر یکی از محبوبترین نمایندگی های فروش مستقیم کاغذ دیواری سه بعدی در تهران می باشد، که تمامی محصولات خود را به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت ارسال می کند و در طول سالها فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت و ارزان با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()