پارکت از زیباترین کفپوش های ساختمانی است که دارای بافتی طبیعی و از جنس چوب می باشد، که در رنگ ها و کیفیت های بسیار متفاوت تولید می شود، و برای هر نوع فضای داخلی تمامی ساختمان های تجاری، آموزشی، ویلاها و مسکونی با حجم ترددهای کم و زیاد می توان از آن ها بدون کوچکترین نگرانی استفاده کرد، زیرا پارکت های چوبی در صورت خرابی و پوسته پوسته شدن به هر دلیلی به راحتی با ساب زدن و لاک زدن ترمیم می شوند و دوباره به حالت اولیه باز می گردند. متریال اصلی تولید این محصولات چوب درختان می باشد و کیفیت و دوام آن ها وابسته به سختی چوب و ضخامت آن ها می باشد، از چوب درختانی همچون افرا، بامبو، سرخس، گردو، بلوط و غیره در تولید انواع پارکت لمینت استفاده می شود و بدیهی است که این محصولات در برابر شست و شو و رطوبت آسیب پذیر هستند، و پوسته پوسته می شوند، اما می توان آن ها را با ساب زدن و لاک زدن دوباره ترمیم نمود و به حالت اولیه خود بازگرداند. با توجه به موارد فوق قیمت پارکت لمینت هم بسته به نوع چوب، ضخامت، برند سازنده و کیفیت تولید تعیین می شود، تنوع این محصولات بسیار بالاست و متقاضیان خرید انواع پارکت چوبی می توانند محصولات مورد نظر خود را هر بودجه ای خریداری نمایند.

انتخاب پارکت لمینت مناسب

با توجه به تنوع بسیار بالای این محصولات، انتخاب پارکت مناسب یکی از مهمترین نگرانی های مخاطبان این کفپوش های چوبی می باشد که در وهله اول می توان از نظرات یک دکوراتور یا طراح داخلی استفاده کرد و یا با بررسی کیفیت و ضخامت این محصولات و همین طور هارمونی رنگ ها و تناسب آن ها با دیگر اجزاء دکوراسیون داخلی یک انتخاب بسیار مناسب داشت، البته توجه به بودجه و هزینه مشتری نیز در انتخاب پارکت بی تاثیر نیست و محدودیت هایی برای خرید این محصولات ایجاد می کند، اما در مجموع می توان تمامی موارد فوق را راهنمای انتخاب پارکت مناسب دانست که با توجه به آن ها به راحتی می توان از میان تنوع بسیار بالایی ار طرح و رنگ، بهترینشان را انتخاب نمود.

خرید پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت

خرید های اینترنتی و آنلاین امروزه از محبوبترین و پرطرفدارترین روش های خرید انواع کالا ها می باشد، در چنین شرایطی که صنعت دیجیتال مارکتینگ با این سرعت در حال پیشرفت است، بسیاری از فروشگاه های معتبر واردات و پخش پارکت این امکان را برای خریداران این محصولات فراهم کرده اند، تا به صورت آنلاین و غیر حضوری اقدام به خرید پارکت کف با مناسب ترین قیمت نمایند. در این روش خرید پر طرفدار با حذف واسطه ها محصولات به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت به دست مشتریان می رسد، که سبب شده رقابت بین فروشگاه ها و نمایندگی های آنلاین فروش انواع پارکت لمینت داخلی و خارجی، بر سر گرفتن امتیازات بیشتر و سهم بالاتری از فروش این بازار افزایش پیدا کند، که از جنبه های مثبت آن برای مشتریان می توان به قیمت رقابتی و مناسب خرید انواع پارکت و پارکت لمینت اشاره کرد، که سبب تنظیم این بازار پر رونق شده است. برای خرید پارکت لیزارد به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت لمینت ارزان قیمت

مجموعه آنلاین تزئینات داخلی رونیا از محبوبترین و خوشنام ترین مراکز فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای مطرح و معتبری همچون انواع پارکت آلمانی، پارکت ترکی، پارکت ایرانی، پارکت چینی و غیره می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و به صورت مستقیم و آنلاین به فروش می رسانند. متقاضیان خرید انواع پارکت لمینت باکیفیت و جذاب در رنگ ها و کیفیت های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی رونیا می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل آن ها را خریداری نمایند. گارانتی اصالت کالا، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور از مهمترین تسهیلاتی است که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار داده است

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()