صنعت تولید کاغذ دیواری از به روز ترین و فعال ترین صنایع در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی می باشد، که متناسب با مد سال و حتی ماه محصولات خود را عرضه می کند و همگام با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا خود را به هنگام می نماید، تا همچنان بیشترین سهم را از بازار های تزئینات داخلی ساختمان به خود اختصاص دهد، و از محبوبیتش در بین مردم کاسته نشود. این پوشش های جذاب کاغذی زیباترین طرح ها و نقاشی ها را بر روی کاغذ های باکیفیت و مقاوم با بالاترین کیفیت ممکن چاپ می کند، و سالهاست که به انتخاب اول دکوراتورها و طراحان داخلی تبدیل شده است.  از مهمترین مزایای استفاده و نصب انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی می توان به مقاومت بسیار بالای این محصولات در برابر رطوبت، خراش و پارگی اشاره کرد، انواع دیوار پوش های کاغذی به راحتی تمام عیوب و ترک خوردگی های دیوارها را مخفی نگه می دارند و  برخلاف انواع دیوارپوش های رنگی، دچار تغییر رنگ نمی شوند و به راحتی می توان نظافت و شست و شوی آن ها را انجام داد. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

قیمت فروش کاغذ دیواری

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد این پوشش های کاغذی تنوع بسیار بالایی دارند و به راحتی می توان آتن ها را از نظر کیفیت تولید، مقاومت و نوع متریال مصرفی در گروه های انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری مخملی قرار داد، که قیمت فروش کاغذ دیواری در هر کدام از آن ها قیمت کاغذ دیواری تغییر می کند و مشتریان می توانند با توجه به بودجه خود بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب کنند. قیمت کاغذ دیواری به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، معمولا این محصولات را به صورت رولی به طول 10 متر با عرض های متنوع می توان خریداری نمود، که از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت آن ها می توان به برند سازنده، کیفیت تولید، سبک طراحی، نوع متریال مصرفی و  بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که سبب دسته بندی این محصولات در گروه های مختلف می شود.

خرید کاغذ دیواری ارزان

با توجه روند افزایش تقاضای خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت، روز به روز به تعداد شرکت های واردات و پخش کاغذ دیواری جدید در سبک ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی افزوده می شود، که در تلاش هستند تا در این بازار رقابتی سهم بیشتری از فروش را از آن خود نمایند. این دیوارپوش های کاغذی را می توان بر اساس موارد بسیار زیادی از جمله برند سازنده، سبک طراحی، هارمونی رنگ ها، کیفیت تولید و کاربرد در دسته هی جداگانه قرار داد، که هزینه های خرید و فروش کاغذ دیواری اجرای هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است، اما اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری باکیفیت و ارزان قیمت هستید بهتر است از برندهای داخلی استفاده کنید، زیرا این منسوجات کاغذی به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم تاثیر هزینه های سنگین واردات و گمرک کالا بر روی آن ها بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر موارد مشابع خارجی هستند، و روز به روز به تعداد طرفداران آن ها افزوده می شود. برای خرید کاغذ دیواری گلدار  به سایت مراجعه نمایید. 

فروش کاغذ دیواری با قیمت پایین

مجموعه معتبر تزئینات داخلی رونیا که در زمینه پخش انواع محصولات دکوراتیو و دکوراسیون داخلی ساختمان به خصوص فروش کاغذ دیواری فعالیت می کند، سالهاست با فروش کاغذ دیواری با قیمت پایین و کیفیت بسیار بالا در برند های معتبر داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت فعالان این عرصه و مشتریان را کسب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی رونیا می توانند محصولات مورد علاقه خود را سفارش داده و خریداری نمایند. ارسال مطمئن و فوری کالا با بهترین بسته بندی، گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب از مهمترین خدماتی است که این مرکز در جهت فروش محصولات خود به مشتریان عرضه می کند.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()