دیوارکوب به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی در دکوراسیون داخلی است. این نوع وسیلۀ تزئینی به منظور پوشش دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود و نوع دیگری از تجهیزات دیوارپوش محسوب می شود. علاوه بر کاغذ دیواری و پوستر دیواری از انواع دیوارکوب برای پوشش دیوار استفاده می کنند. این محصول دارای انواع طرح و رنگ بندی می باشد که در نوبۀ خود زیبا و منحصربفرد می باشند. محصول دیوارکوب برخلاف دیوارپوش با استفاده از میخ و پانچ به دیوار نصب می گردد و این مسئله موجب نامگذاری آن به دیوارکوب شده است. خرید و فروش دیوارکوب بر مبنای ویژگی های ساختاری، متقاضیان زیادی دارد و برای نمای داخلی دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروش انواع دیوارکوب

فروش دیوارکوب در مدل و رنگ بندی های مختلف در سطح بازار عرضه می شود که تناسب قابل توجهی با انواع سبک دکوراسیون داخلی داشته باشد. طراحی دیوارکوب به نحوی است که مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و نفوذپذیری رطوبت دارد. علاوه بر آن به عنوان عایق صدا و حرارت نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو اکثر صنایع مختلف چون فروشگاه ها، رستوران، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های سینما و آمفی تئاتر، سالن های ضبط موسیقی و ... متناسب با نیاز خود از مزایای انواع دیوارکوب استفاده می نمایند. بدین وسیله می توانند علاوه بر زیبا نمودن نمای دکوراسیون، از ویژگی های ساختاری آن بهره گیرند و از عبور صدا به بیرون از اتاق جلوگیری کنند.

امروزه به دلیل استقبال از دیوارکوب، انواع دیوارکوب تزئینی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. متریال تشکیل دهندۀ دیوار کوب از مواد درجۀ یک pvc توخالی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دیوارکوب چاپی و دیوارکوب روکشدار از جمله انواع طرح دیوارکوب موجود در بازار می باشند. از این رو افراد بر اساس نیاز می توانند انواع دیوارکوب با کیفیت را خریداری نمایند.

فروش انواع دیوارکوب چرم و mdf در مدل و طرح های مختلف، متناسب با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک طراحی و عرضه می شوند. بدین ترتیب افراد راحت تر از گذشته می توانند دیوارکوب مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. توجه به این نکته لازم و ضروری است و عوامل مهمی بر روی کیفیت این محصول تزئینی دارد. در برابر تغییرات دما مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. به این ترتیب افراد با اطمینان خاطر می توانند مناسب ترین نوع دیوارکوب را برای منزل خود خریداری نمائید.برای اطلاع از فروش دیوارپوش به سایت مراجعه کنید.

قیمت دیوارکوب

قیمت دیوارکوب به فاکتورهای مهمی چون مدل و جنس دیوارکوب بستگی دارد. متناسب با فضای دکوراسیون داخلی می توانید قسمتی از دیوار و یا به طور کامل دیوار اتاق را دیوارکوب نمائید و این مسئله کاملاً سلیقه ای است. بنابراین افراد به راحتی می توانند مناسب ترین نوع دیوارکوب را برای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و فضای اتاق انتخاب و نصب نمایند. این نوع دیوارکوب در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم هستند و از زیبایی قابل توجهی برخوردار می باشند. توجه داشته باشید که برای خرید دیوار کوب تنها کیفیت را ملاک اول قرار دهید، سپس قیمت آن را در نظر بگیرید. چرا که دیوارکوب بی کیفیت به مرور زمان باد می کند و رنگ خود را از دست می دهد. لذا تلاش کنید که دیوارکوب با کیفیت خریداری نمائید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. تنوع دیوارکوب تولید شده در بازار بسیار متعدد است و دارای کیفیت بالایی می باشند. توجه به این موضوع لازم و ضروری است. برای خرید دیوارکوب می توانید به فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی رونیا چندین سال است که با اتکاء به نیروی پرسنل فنی و متخصص، انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی با کیفیت و قیمت ارزان به فروش می رساند.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 788
نمایش همه
علاقه مندی ها ()