سالهاست که از چوب درختان سخت و مقاومی نظیر گردو، راش، افرا، زبان گنجشگ، بلوط، گیلاس و غیره به عنوان کفپوش برای فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود، که جلوه و نمای بسیار جذابی را به ساختمان می دهد. تاریخچه تولید پارکت بسیار قدیمی است و  می توان آن را در شمار تولیدات غربی و اروپایی دانست، که در ابتدا تنها در ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار می گرفت و مختص طبقه اشرافی جامعه بود، اما اکنون با توسعه و پیشرفت صنعت ساخت پارکت استفاده از آن برای تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار متداول شده  است. از مهمترین امتیازات انواع پارکت کف در مقایسه با دیگر کفپوش ها می توان به بافت طبیعی و زیبا، عایق گرما و صدا، ضد حساسیت، دوام بسیار بالا، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و قابلیت جابجایی آن اشاره کرد، که توجه بسیاری از دکوراتورها و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کرده است، اما این کفپوش های زیبا معایبی نیز دارند، که از مهمترین آن ها می توان به مقاومت بسیار پایین آن ها در برابر شست و شو، رطوبت، ضربه و خراش  اشاره کرد، از آنجایی که متریال اصلی این کفپوش ها چوب درختان می باشد پس پوسته پوسته شدن انواع پارکت چوبی در محیط های خیس و مرطوب امری کاملا طبیعی است و توصیه می شود از این محصولات در محیط های مرطوب استفاده نشود، و در صورت خرابی آن ها به سرعت نسبت به ساب زدن و لاک زدن این محصولات اقدام شود، تا زیبایی و کیفیت اولیه خود را به دست بیاورند. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید پارکت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، پارکت از چوب درختان مختلف و در ضخامت ها و ابعاد متفاوت تولید می شود، بنابراین کیفیت و قیمت پارکت بسته به نوع متریال مصرفی، برند سازنده، ضخامت و ابعاد پارکت و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و به راحتی می توان انواع پارکت را بر حسب کیفیت و رده تولید در دسته های جداگانه نظیر انواع پارکت سفید، پارکت ایرانی، پارکت آلمانی و غیره قرار داد.

خرید پارکت با ارزان ترین قیمت

پارکت از زیبا ترین کفپوش های چوبی است که آرامش طبیعت را به فضای داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری وارد می کند، که می توان این محصولات را در رنگ ها و کیفیت های متنوع و هماهنگ با طراحی داخلی ساختمان انتخاب کرده و خریداری نمود. با روند عرضه و تقاضای بسیار بالای پارکت در بازارهای خرید و فروش تزئینات داخلی ساختمان، رقابت بسیار نزدیکی بین شرکت های کارگزار و فعال در این صنعت به وجود آمده است، که هر کدام از آن ها با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در تلاش هستند تا سهم بیشتری از این بازار پر رونق را از آن خود نماید. بنابراین تمامی فعالان این صنعت و متقاضیان خرید پارکت و لمینت با مراجعه به مراکز معتبر واردات و فروش مستقیم پارکت چوبی و لمینت می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ های متنوع و تعداد دلخواه انتخاب کرده و سفارش دهند، لازم به ذکر است که با توجه به فروش بی واسطه و مستقیم قیمت پارکت چوبی در این فروشگاه ها بسیار ارزان تر از مراکز دیگر می باشد. برای اطلاع از فروش پارکت رولکس به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین انواع پارکت باکیفیت

مجموعه تزئینات داخلی رونیا از خوشنام ترین مراکز فروش آنلاین انواع پارکت باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ترک، چینی، ایرانی، آلمانی، بلژیکی و غیره می باشد، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین بسته بندی به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید پارکت کف خانه و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی رونیا و مشاهده محصولات بسیار متنوع و باکیفیت آن به سادگی می توانند نسبت به خرید آنلاین انواع پارکت و لمینت اقدام کنند، و محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا از سراسر کشور تحویل بگیرند.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1043
نمایش همه
علاقه مندی ها ()