یکی از مهم ترین عاملی که در زیبایی یک دکوراسیون موثر است مرتب بودن آن است ، همواره چیدمان زیبا و مرتب بودن منزل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حتی اگر لوازم گرانی هم در خانه وجود داشته باشد اما از چیدمان خوب و منظمی بهره مند باشیم می توانیم زیبایی را با کمترین امکانات ایجاد نماییم. جاکفشی از لوازم بسیار مهم در هر خانه ای می باشد که باعث قرار گرفتن کفش ها در داخل آن و دیده نشدن کفش در محیط خانه است.

انواع جاکفشی

جاکفشی ها دارای انواع مختلفی می باشند که از نظر جنس می توانند شامل جاکفشی چوبی و جاکفشی فلزی باشند. البته جاکفشی  های جدید از ام دی اف نیز ساخته می شوند.

جاکفشی ام دی اف

ام دی اف از فراورده های چوبی است و دارای مقاومت بالا و زیبایی همانند چوب می باشد. از ام دی اف برای لوازم بسیاری از قبیل جاکفشی ، کمد، تخت، دراور و... استفاده می شود. ام دی اف ها دارای روکش می باشند که باعث زیبایی آن ها شده و در انواع مختلفی از قبیل روکش ملامنه، روکش هایگلاس، روکش چوب و.... می باشد. ام دی اف به دلیل داشتن ظاهر چوب و بافت چوب و همچنین سبک و مقاوم بودنش بسیار مورد توجه قرار گرفته و قیمت ارزان تری هم نسبت به چوب دارد. امروزه انواع جاکفشی ام دی اف در بازار به فروش می رسد که بسیار زیبا هستند و می توانید در طرح های مورد نظرتان آن ها را خریداری نمایید.

جاکفشی چوبی

جاکفشی چوبی یکی دیگر از انواع جاکفشی ها می باشد که بسیار باکیفیت بوده و از چوب های مختلفی در ساخت آن استفاده می شود. این جاکفشی ها دارای بافت طبیعی چوب بوده و بسیار جذب است. از وسیله های چوبی بیشتر در سبک کلاسیک استفاده می کنند. با توجه به ساخته شدن جاکفشی با استفاده از انواع چوب مختلف ، رنگ های مختلف چوب را می توانیم انتخاب نماییم.

جاکفشی فلزی

جاکفشی های فلزی از انواع مقاوم این وسیله هستند. این جاکفشی ها در ظاهر ساده به تولید می رسند. شاید جاکفشی فلزی زیبایی نوع چوبی را نداشته باشد اما دوام و ماندگاری بالایی دارد و کمتر دچار شکستگی می شود. جاکفشی فلزی امروزه در رنگ ها و طرح های متفاوت تر نیز به تولید می رسد.

انواع حجاکفشی بر اساس ظاهر

جاکفشی شامل انواع مختلفی از جمله ایستاده، پایه دار، سه تیکه، داشبوردی و.... می باشد.

خرید جاکفشی

جاکفشی یکی از وسیله های ضروری در خانه است. وجود یک جاکفشی خوب و باکیفیت بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید به نکاتی از قبیل کیفیت، جنس، اندازه، قیمت و... توجه داشت. جاکفشی ها باتوجه به تعداد نفرات خانه انتخاب می شوند و باید فضای کافی را برای کفش ها داشته باشد. برخی از انواع جاکفشی ایستاده هستند یعنی ارتفاع آن ها زیاد بوده اما فضای کمی را اشغال می کنند بنابراین اگر فضای خانه کوچک است می توانید از این نوع جاکفشی ها تهیه نمایید. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت جاکفشی

جاکفشی ها در انواع مختلفی می باشند و از متریال مختلفی ساخته می شوند بنابراین دارای قیمت های مختلفی بوده و با توجه به نوع و مدل آن نیز می تواند تنوع قیمت داشته باشد. معمولا جاکفشی های ارزان تر ظاهر ساده تری دارند و یا از کیفیت پایین تری برخوردارند .  برای خرید جاکفشی باید قیمت مناسبی را در نظر بگیرید و سعی کنید حتما جاکفشی باکیفیتی را تهیه نمایید.

فروشگاه ویستا کالا از فروشندگان معتبر لوام خانگی از جمله جاکفشی می باشد . این مجموعه انواع محصولات را با تنوع بالا و با بهترین کیفیت به فروش می رساند. به دلیل عرضه ی مستقیم محصولات این مرکز قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 961
نمایش همه
علاقه مندی ها ()