کفی تخت از قطعات تخت است که بسیار مهم است. کفی تخت در دو نوع معمولی و جکدار تقسیم بندی می شوند که در نمونه های معمولی کفی های تخت باید در قالب تخت تهیه شوند و در جای خود قرار گیرند. کفی های جکدار از کفی معمولی متفاوت بوده و تخت به وسیله ی آن به سمت بالا حرکت کرده و داخل تخت در دسترس قرار می گیرد. کفی های تخت باعث ایجاد فضا در اتاق می شوند. با استفاده از کفی تخت دونفره جکدار می توان از فضای داخل تخت ها استفاده نمود. کفی های تخت جکدار به افراد این امکان را می دهد که از فضایی که می تواند بلا استفاده باشد ،نهایت استفاده را کرد و تمام وسایل مورد نظر را در داخل تخت قرار داد. هر وسیله را می توان به صورت منظم در نقطه ای قرار داد و در زمان نیاز به راحتی و بدون دردسر به آن دسترسی داشت.

انواع کفی تخت خواب

هر تخت دارای کفی تخت مخصوص به خود است که همان طور که تخت ها در انواع یک نفره و دو نفره هستند کفی تخت نیز در انواع کفی تخت یک نفره و کفی تخت دونفره قرار دارد. برخی از تخت ها از نئوپان تشکیل می شوند که دارای پایه هایی از جنس چوب بوده و معمولا برای کفی تخت دونفره در این نوع از دو کفی استفاده می شود. جدا از این که بودن دو کفی می تواند سبب مقاومت بیشتر شود، جابجایی آن نیز راحت تر خواهد بود. انواع دیگر کفی تخت دونفره از جنس فلز بوده که بسیار محکم است و در مقابل کفی های تخت چوبی از مقاومت بالاتری برخوردار است.

کفی دو نفره جکدار را می توانید با توجه به ابعاد تخت داشته باشید و نصب این کفی ها ساده می باشد. با استفاده از این کفی تخت شما محلی برای گذاشتن انواع لوازمی که اتاقتان را شلوغ کرده‌‌‌‌، در اختیار دارید. این کفی ها برای افرادی که اتاق کوچکی دارند و یا در اتاق کمد ندارند بسیار کاربردی است و می تواند نقش یک کمد را داشته باشد.

خرید کفی تخت دونفره

برای خرید کفی تخت دونفره بسیار مهم است که فروشگاهی معتبر را پیدا کنید که انواع کفی تخت مورد نظر شما را داشته باشد، همین طور کفی های تخت باید دارای کیفیت بالایی باشند و در نهایت باید از قیمت مناسبی برخوردار باشند. وجود این ویژگی ها در فروشگاه های کمی بوده و انتخاب مرکزی معتبر دشوار می باشد. برای اطلاع از فروش کفی تخت جکدار به سایت مراجعه نمایید.

کفی تخت دونفره

کفی ها در انواع مختلفی از نظر ابعاد،جنس و مدل قرار دارند. هر تختی دارای کفی به خصوصی می باشد. کفی تخت در نوع کفی تخت چوبی و کفی تخت فلزی قرار دارد که هر کدام دارای مزایای خود می باشد، در حقیقت هر کدام از این انواع کفی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، مقاوم است اما به طور کلی کفی های فلزی مقاومت بالاتری نسبت به نمونه ی چوبی دارد. اما اگر کفی های فلزی هم از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار نباشد دچار شکستگی خواهد شد. انواع تخت ها در نمونه های تک نفره و دونفره در بازار وجود دارد که این کفی ها خود به دو نوع کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار تقسیم بندی می شود.

فروشگاه ویستا کالا از فروشندگان بزرگ انواع کفی تخت خواب با بهترین کیفیت می باشد . این مرکز به دلیل پخش مستقیم کفی های تخت خواب قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است. شما می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نموده و انواع محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1098
نمایش همه
علاقه مندی ها ()