تخت ها لوازمی ضروری هستند که ما در زمان خواب به آن نیاز داریم. استراحت بر روی یک تخت مناسب می تواند بسیار لذت بخش باشد. تخت ها در انواع مختلفی هستند که از مهم ترین ان ها تخت دو نفره است. همان طور که می دانیم تخت دارای کفی تخت بوده و برای باکیفیت بودن تخت نیاز به کفی تخت مقاوم داریم.

امروزه با اپارتمانی شدن خانه ها، فصای کمی در اختیار است به طوری که اغلب جا برای وسیله ها سافت نمی شود و افراد برای استفاده از تخت دچار تردید می شوند، به همین منظور کفی تخت جکدار ساخته شد تا با استفاده از ان بتوان از فضای بلا استفاده ی داخل تخت های دو نفره ، استفاده کرد. تخت ها دارای فضای زیادی هستند که می توان با استفاده از  کفی تخت جکدار از ان استفاده کرد. بدین ترتیب شما می توانید هر انچه که خیلی مورد نیازتان نیست را در داخل تخت بگذارید.

مزیت کفی تخت جکدار

کفی تخت جکدار دارای مزیت های بسیاری است . افراد با استفاده از این وسیله فضای اضافی در اخایار دارند که این فضا بسیار بزرگ بوده و لوازم کوچک و بزرگ در ان جا می شود. با استفاده از کفی تخت جکدار دسترسی به لوازم داخل تخت راحت است و شما بدون بهم ریختن سایر لوازم ، وسیله ی مورد نظرتان را بر می دارید. با گذاشتم وسیله ها داخل تخت، اتاق جادار تر و زیبا تر می باشد و از شلوغی جلوگیری می شود.

همواره دکوراسیون داخلی مورد توجه بوده و افراد به دنبال بهینه سازی فصا بوده اند. با خرید کفی تخت جکدار خواهید دید که چه میزان لوازم از اتاق کم شده و در تخت قرار داده می شود. گرچه وجود کشو بسیار مهم است ولی استفاده از فصای داخلی تخت بسیار بیشتر از کشو ها خواهد بود.

کفی تخت های جکدار در انواع یک نفره و دو نفره تولید می شوند که می توانید با استفاده از ان فضایی بسیار خوب را در اختیار داشته باشید. از مزایای دیگر کفی جکدار نسبت به کشو علاوه بر جای بسیار بیشتر، شما در استفاده از کشو ها دسترسی به همه ی وسیله ها ندارید اما کفی جکدار به شما دسترسی کامل می دهد تا وسیله ی مورد نظرتان را به راحتی بردارید. همچنین کشو ها از یک حدی بیشتر باز نمی شوند بنابراین اگر بخواهیم بین کش و کفی جکدار یک گزینه را انتخاب کنیم ، بی شک کفی تخت جکدار خواهد بود.برای اطلاع از فروش کفی تخت دونفره به سایت مراجعه کنید. 

پنهان کردن لوازم در داخل تخت روشی بسیار خوب است و افراد این بهم ریختگی را نمی بینند پس اتاق شما خلوت و زیباتر خواهد بود کفی تخت جکدار نقش یک کمد را برای شما خواهد داشت. استفاده از کفی تخت جکدار راحت بود و نیاز است شاسی کشیده شود و جک به راحتی بالا بیاید.  یکی از مزیت های بسیار خوب استفاده از این کفی ها ، ساخت تخت با توجه به نیازتان به فضا می باسد ، یعنی شما فضایی که نیاز دارید را در نظر می گیرد و با توجه به آن ارتفاع تخت را تعیین می کنید. بدینن ترتیب شما اگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشید با استفاده از کفی تخت جکدار می توانید ان را در اختیار داشته باشید. برخی از افراد در داخل تخت صندوقی برای نگهداری وسیله های باارزش تعبیه می کنند. نکته ای که در انتخاب ارتفاع تخت مهم است، این است که شما باید ارتفاع سقف را نیز در نظر بگیرید چرا که کفی تخت جکدار به سمت بالا باز می شود و باید فضای کافی برای باز شدن آن در اختیار باشد پس ارتفاع سقف اتاق را هم بررسی نمایید و اگر ارتفاع سقف کوتاه است، از تخت های با ارتفاع کم استفاده کنید.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()