پارکت از باکیفیت ترین و البته زیباترین منسوجات چوبی می باشد که به عنوان کفپوش به تمامی ساختمان ها با دکوراسیون های مختلف زیبایی و گرما می بخشد، و امروزه با قرار گرفتن این صنعت در مسیر رشد و توسعه می توان پارکت را برحسب روش تولید در گروه های انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد که هر کدام از آن ها نسبت به دیگری برتری ها و معایب متعددی دارند، و مشتریان باید با توجه به نوع پروژه، بودجه و سلیقه مشتری، سبک دکوراسیون داخلی و بسیاری موارد دیگر تلاش می کنند، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. قیمت پارکت چوبی به دلیل ساختار یک تکه و منسجم چوبی آن در مقایسه با انواع لمینت بسیار بالاتر است، که از مهمترین دلایل آن می توان به دوام و ماندگاری بسیار بالای این محصولات و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری آن ها اشاره کرد. از مهمترین معیارهای تعیین قیمت پارکت می توان به برند سازنده، کیفیت تولید، ضخامت  پارکت ، نوع و کیفیت چوب و غیره اشاره کرد، که سبب تمایز این کفپوش های چوبی با یکدیگر می شود.

قیمت انواع پارکت و لمینت

 انواع پارکت هم مانند هر محصول تولیدی دیگر در کیفیت ها و برندهای متفاوتی عرضه می شوند، و مشتریان با بررسی شرایط پروژه، بودجه شخصی، مقاومت و ماندگاری این محصولات و بسیار موارد دیگر نسبت به انتخاب و خرید انواع پارکت چوبی اقدام می کند. قیمت انواع پارکت و لیمنت با توجه به شرایط تولید و برند سازنده تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به عنوان مثال انواع پارکت ایرانی به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم پرداخت هزینه های واردات و حمل و نقل در شمار ارزان ترین، باکیفیت ترین و پرطرفدارترین پارکت های چوبی در بازارهای داخلی قرار گرفته است، که امروزه  به دلیل کیفیت بسیار بالاجایگاه بسیار خوبی در بازارهای داخلی و جهانی  از آن خود کرده است.

ویژگی های پارکت چوبی

کف و دیوارها از مهمترین ارکان ساختمان در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی هستند که باید با پوشش های هماهنگ و متناسب از نظر رنگ و سبک طراحی آن ها را انتخاب و به کار برد که در این میان انواع پارکت چوبی و کاغذ دیواری مناسب بیشترین تاثیر ممکن را بر محیط می گذارند. پارکت یکی از پر طرفدارترین محصولات چوبی است که اصلی ترین و شاید تنها ترین متریال اصلی آن چوب درختان مختلف  نظیر کاج، افرا، سپیدار، گیلاس، گردو، بامبو، سرخس و غیره می باشد، و به عنوان یک محصول چوبی در برابر برخی شرایط از قبیل شست و شو، رطوبت، خراش و برخورد اجسام سنگین بسیار آسیب پذیر می باشد، و به سرعت دچار شکستگی و یا پوسته پوسته شدن می کند، و از این رو در چنین شرایطی باید به سرعت نسبت به ساب زدن و براق کردن این کفپوش ها اقدام نمود، تا خصوصیات اولیه خود را دوباره بدست آورند. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت ارزان قیمت

مجموعه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین و محبوبترین شرکت های فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در رنگ ها و ضخامت های مختلف می باشد، که تمامی محصولات خود را با مشخصات کامل فنی و  همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان ذآن در سراسر کشور می رساند و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس و پس از مشاهده لیست محصولات آن به  راحتی می توانند در زمینه سفارش و خرید محصولات مورد نظر خود در تهداد دلخواه اقدام نمایند و آن ها را در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1087
نمایش همه
علاقه مندی ها ()