کفپوش های چوبی از زیباترین و جذاب ترین کفپوش های ساختمانی هستند که سالهاست به دلیل دوام و کیفیت بسیار بالا و همین طور حداقل هزینه های تعمیر و نگهداری مورد توجه پیمانکاران و دکوراتورها قرار گرفته اند، زیرا با استفاده از آن ها به راحتی می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را با حداقل هزینه های ممکن تغییر داد. انواع پارکت را با توجه به روش تولید و مشخصات فیزیکی در گروه های  پارکت  چوبی و پارکت لمینت قرار می دهند، که از نظر کیفیت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. از مهمترین ویژگی های این محصولات می توان به  عایق بودن آن ها در برابر صدا و گرما، ضد حساسیت بودن، قابلیت جابجایی، سهولت نصب و قیمت بسیار مناسب آن ها اشاره کرد که از هر جهت این روکش های جذاب چوبی را برای انواع ساختمان ها ایده آل می سازد. قیمت پارکت چوبی هم مانند دیگر محصولات تولیدی بسته به پارامترهایی نظیرکیفیت تولید، برند سازنده، ابعاد و ضخامت پارکت، نوع چوب، سبک طراحی و غیره تغییر می کند و متقاضیان این محصولات می توانند با توجه به بودجه خود بهترین و مقرون به صرفه ترین آن ها را انتخاب کنند.

ویژگی های انواع پارکت و لمینت

پارکت و لمینت از سری کفپوش های چوبی می باشند که فرایند تولید و ویژگی های فیزیکی آن ها با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد که از مهمترین آن ها می توان به پوشش HDF اشاره کرد که مانند یک لایه محافظ بر روی انواع پارکت مصنوعی قرار می گیرد و علاوه بر درخشان تر کردن رنگ این محصولات چوبی از آن ها در برابر عواملی نظیر رطوبت، خراش و برخورد اجسام سنگین محافظت می کند. البته این در حالی است که انواع پارکت چوبی یا پارکت ساده به دلیل ساختار چوبی یک تکه و یک پارچه آن در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت بسیار آسیب پذیر می باشند، و در شرایط محیطی نامناسب ممکن است پوسته پوسته شود، که در چنین شرایطی باید به سرعت نسبت به ساب زدن و لاک زدن آن ها اقدام نمود تا دوباره این محصولات چوبی کیفیت روز اول خود را پیدا کنند. از دیگر ویژگی های انواع پارکت و لمینت می توان به قیمت پارکت اشاره کرد که در مقایسه با انواع کفپوش های مصنوعی لمینت قدری بالاتر است، و مشتریان این محصولات به خوبی از آن آگاهی دارند.

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت از قدیمی ترین و طبیعی ترین کفپوش های ساختمانی است که اغلب در منازل، ویلاها و مراکزی که تردد چندانی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خیره کننده ای به این مراکز می بخشد، به همین دلیل است که این محصولات در دوران اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. با توجه به کیفیت و زیبایی انواع پارکت چوبی به دلیل ساختار طبیعی و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری این محصولات قیمت انواع پارکت در مقایسه با لمینت بالاتر می باشد و از مهمترین دلایل آن هم می توان به ساختار کاملا چوبی آن اشاره کرد.برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین دکورآفیس از قدیمی ترین و باسابقه ترین مراکز فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در تهران می باشد، که تمامی محصولات خود را در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و در طول سالها فعالیت خود در این عرصه توانسته اعتماد و رضایت مشتریانش را کسب نماید. برای خرید انواع پارکت کف خانه در برندهای داخلی و خارجی مانند انواع پارکت ترک، پارکت چینی، پارکت آلمانی و غیره با مناسب ترین قیمت کافی است به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهید، تا این شرکت آن ها را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به نشانی شما ارسال نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()