مبل تختخواب شو به عنوان نسل جدید مبل های راحتی محسوب می شود. با توجه به کاهش حجم فضای ساختمان های مسکونی، فضای کافی برای داشتن تختخواب میهمان فراهم نمی باشد، لذا با خرید مبل تختخواب شو به راحتی می توان تخت خواب مناسبی را در اختیار میهمان خود قرار دهید. خیلی از افراد متناسب با سکونت در سوئیت و آپارتمان های کوچک اقدام به خرید مبل تخت خواب شو می نمایند که بتوانند از فضای بهینۀ اتاق و سالن پذیرایی استفاده نمایند. در واقع این نوع مبل های راحتی دارای طرفداران زیادی است و محبوبیت زیادی بین اقشار جوان جامعه دارد.برای خرید مبل تختخواب شو به سایت مراجعه نمایید.

فروش مبل تختخواب شو

فروش مبل تختخواب شو، باعث گردیده که اکثر ساختمان های بیمارستان برای همراهان بیمار از مبل های تاشو و یا همان مبل های تختخواب شو استفاده نمایند که فضای بیش از اندازه برای قرار دادن تخت خواب اشغال نشود. کاربرد این نوع مبل های راحتی محدودیت مکانی ندارد و افراد متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می تواند در اتاق خواب، سالن پذیرایی و همچنین اتاق میهمان از آنها استفاده نمایند.

افرادی که به عنوان اتاق دانشجویی، آپارتمان کوچکی اجاره می کنند، می توانند با خرید مبل تخت خواب شو تک نفره از فضای مفید آپارتمان بهره لازم را ببرند. توجه به این مسئله، برخی از افراد را از دغدغه های اسباب کشی راحت می سازد. علاوه بر آنکه فضای محل زندگی خود را شلوغ نمی کنند و در عین حال از کمترین تجهیزات، بیشترین استفاده را می برند.

برخی از افراد علاقه مند هستند که برای دیدن برنامه های مورد دلخواه خود تمایل به دراز کشیدن دارند، از این رو در اختیار داشتن مبل راحتی تختخواب شو، به راحتی می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

مبل تختخواب شو دو نفره و مبل تختخواب شو تک نفره از جمله انواع مبل تختخواب شو موجود در بازار می باشد. بنابراین افراد به اقتضای نیاز می توانند مناسب ترین نوع مبل راحتی تختخواب شو را برای منزل خود خریداری نمایند. برای اطلاع از فروش آینه کنسول به سایت مراجعه کنید. 

هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید به مکانیزم، جنس و مدل نشیمن، جنس کلاف، جنس پشتی و دستۀ مبل، جنس پارچه و یا چرم و همچنین ابعاد حالت تخت را مد نظر داشته باشید. در واقع توجه به این فاکتورها به شما کمک می کند که بهترین مبل تختخواب شو را با قیمت ارزان و مناسب خریدای نمائید. لذا قیمت مبل تختخواب شو نیز به همین عوامل بستگی دارد.

هنگام خرید مبل تختخواب شو، پیشنهاد می کنیم که کیفیت متریال به کار رفته و مکانیزم تختخواب شوندگی مبل را مد نظر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشگاه های با تجربۀ در عرصۀ تولید و پخش تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی منزل از جمله سرویس خواب، مبل اداری و تجاری و انواع مبل تخت خواب شو فعالیت مستمر دارد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()