تخت ها در انواع تخت یک نفره و تخت دو نفره قرار می گیرند. تخت یک نفره در انواع چوبی و فلزی در بازار یافت می شود. با توجه به دوام بالایی تخت فلزی اوایل از این نوع تخت استفاده ی بسیاری می شد اما امروزه تخت های چوبی طرفداران بیشتری دارد زیرا تنوع بالا و رنگ ها و طرح های زیبا در تخت یک نفره ی چوبی باعث شده افراد تمایل بیشتری به استفاده از این تخت ها داشته باشند.برای خرید تخت یک نفره به سایت مراجعه کنید. 

بهترین تخت یک نفره

استفاده از تخت یک نفره با کیفیت بالا خستگی یک روز کاری را از افراد برده و بسیار لذت بخش است. باید توجه داشت وسیله ی اصلی در سرویط خواب تخت خواب بوده و باید از نوع مناسبی برخوردار باشد تا بتوان در زمان خواب راحتی ایجاد کرده و نیز به ستون فقرات ما آسیبی نرساند. افراد همیشه علاقه به زیبایی داشته و تمایل زیادی به انواع جدید لوازم خانگی نشان می دهند و در خرید تخت یک نفره نیز به دنبال زیباترین ان هستند. امروزه انواع مختلفی از تخت یک نفره در بازار به چشم می خورد، هر یک از این تخت ها در اندازه ها و طرح های متفاوتی به فردش می رسند. زیبایی یک تخت در کنار کیفیت ان دیده می شود بنابراین استفاده از یک تخت یک نفره ی زیبای بدون کیفیت کاربردی نمی باشد.

خرید تخت یک نفره ی مناسب

برای خرید تخت یک نفره باید توجه داشته باشید که جنس ان از چوب پر تراکم ساخته شده باشد و ضخامت مناسبی داشته و همچنین در انداره ی مناسبی باشد. ارتفاع تخت باید مناسب باشد معمولا در ارتفاع ۳۵ تا ۴۰ سانت توصیه می شود . مواردی شامل پایه های تخت بسیار مهم است ، اگر شما می خواهید زود به زود زیر تخت را تمیز کنید باید تختی را تهیه کنید از زمین فاصله داشته باشد. در زمان خرید تخت حتما به کشو های ان دقت کنید، در اتاق خواب های کوچک استفاده از تخت های کشو دار می توان بسیار کاربردی باشد و نقش کمد را ایفا کند. برای اطلاع از فروش تخت خواب از طریق لینک به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع تخت تک نفره باکیفیت

مراکز فروش بسیاری فروش تخت تک نفره را انجام می دهند اما در این میان فروشندگان معتبر فقط می توانند اعتماد و رضایت مشتریان را به خود جلب کنند، شما با خرید از این فروشگاه ها محصولات را با ضمانت تحویل می گیرید. برای خرید تخت تک نفره می توانید به سایت مراجعه کنید .

خرید از تولید کنندگان این امکان را به ما می دهد که تنوع بالایی را در اختیار داشته باشیم و در صورت دلخواه به طور سفارشی تخت یک نفره ی مورد علاقه ی خود را خریدادی نماییم. همین طور تولید کنندگان قیمت های منصفانه ای را برای فروش در نظر می گیرند .

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()