تخت یکی از مهم ترین لوازم در اتاق خواب به شمار می رود. تخت خواب ها از اصلی ترین لوازم هستند که در اتاق خواب قرار گرفته اند و ما ساعت ها از آن ها استفاده می کنیم. تخت در انواع مختلفی به تولید می رسد که در زمان خرید باید به موارد بسیاری دقت کنیم. تخت خواب ها به طور کلی در دو نوع تخت یک نفره و تخت دو نفره می باشند. برای خرید تخت یک نفره  به سایت مراجعه کنید.

انواع تخت یک نفره از نظر جنس

تخت ها از نظر جنس در دو دسته ی فلزی و چوبی قرار می گیرند که هر یک دارای مزایایی می باشد. تخت های فلزی دارای مقاومت بالایی هستند و دوام بالایی هم دارند، تخت های فلزی که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند دارای تنوع کمی بوده و اغلب ساده می باشند اما در مقابل تخت یک نفره چوبی دارای تنوع بالاتری است.

تخت یک نفره باید متناسب با فرد و اتاق خواب باشد. این تخت ها در طول و عرض های مختلفی ساخته می شوند که در هنگام خرید باید به آن توجه شود. برای اتاق های کوچک ، تخت های منبت کاری شده مناسب نیست زیرا جای زیادی را اشغال می کند و برای اتاق های کم فضا تخت های ساده و یا کلاسیک با پشتی کوتاه گزینه ی خوبی است. هم چنین سایر لوازم تخت خواب نیز باید متناسب و کم حجم باشند تا اتاق را بازتر نشان دهند. در مقابل برای اتاق های بزرگ تر می توان از انواع لمسه کاری شده و مدرن نیز استفاده کرد.

فروش تخت یک نفره چوبی

تخت یک نفره در اندازه های متفاوت که شامل تخت نوزاد، تخت نوجوان و تخت بزرگسال هستند، عرضه می شود که توسط تولیدی ها ساخته و به فروش می رسند. در زمان خرید باید به کیفیت ان توجه داشته باشید که از چه نوع چوبی ساخته شده برخی از چوب ها مانند گردو و بلوط از تراکم بالایی برخوردارند و قیمت بالاتری هم دارند اما خرید تخت باکیفیت بسیار صروری بوده و اگرچه قیمت بالاتری هم در مقایسه با نمونه های معمولی دارد اما دوام و ماندگاری بالایی داشته و استفاده از ان راحت است و برای سلامتی نیر مضر نمی باشد. برای اطلاع از فروش تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

تخت یک نفره مناسب با دکوراسیون

در زمان خرید تخت یک نفره باید به دکورلسیون توجه ویژه ای داشت و طرح و رنگ تخت را هماهنگ با دیگر لوازم انتخاب کرد. همچنین چیدمان تخت و لوازم سرویس خواب باید به شکل صحیحی انجام شود و بسیار مرتب باشد و همچنین در اتاق های کوچک هر یک در گوشه قرار داده شود و همه را متمرکز نباید چید. برای خرید بهترین تخت های یک نفره به سایت مراجعه کرده و از محصولات ما دیدن فرمایید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()