تخت از اجزای اصلی سرویس خواب بوده و وسیله ی اصلی در اتاق خواب می باشد. تخت ها در انواع تخت تک نفره و تخت دونفره در بازار به فروش می رسند. انواع تخت ها را در سبک های مختلفی می توانیم شاهده کنیم که هر یک دارای طرح ها رنگ های مختلفی می باشند. انتخاب تخت باید با توجه به دکوراسیون صورت بگیرد تا بتواند زیبایی بیشتری ایجاد نماید. برای خرید تخت دو نفره به سایت مراجعه کنید. 

تخت دونفره سلطنتی

تخت های دونفره انواع مختلفی دارند که هر یک می تواند با توجه به هماهنگی با دکوراسیون زیبا باشد. تخت دونفره سلطنتی یکی از تخت های بسیار زیبا می باشد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و مناسب برای چیدمان اشرافی می باشد.  در این نوع تخت ها تاج بسیار زیبای منبت کاری به چشم می خورد که تزئینی خاص برای اتاق خواب بوده و به همراه با اجزای دیگر سرویس خواب می تواند دکوراسیون جذابی را ایجاد کند.

تخت دونفره با چوب براق رنگی

تخت دونفره با توجه به سلیقه ی افراد انتخاب می گردد، برخی تم رنگی و برخی تم چوب و ... را می پسندند. هر تمی در جای خود می تواند زیبا و جذاب باشد. تم های رنگی معمولا سبکی مدرن دارند که دارای طرح های مختلف می باشد. استفاده از چوب براق در تخت دونفره می تواند جلای خاصی به ان بدهد.  در برخی از این نمونه ها پشتی تخت همانند دیوار کوب بوده و باعث زیبایی هر چه بیشتر آن می شود. در این تخت ها خبری از منبت کاری نبوده و طرح ها در حین سادگی ،  شیک و مدرن است.

تخت دونفره تم سیاه و سفید

تخت دونفره در هر رنگی اگر هماهنگ با محیط باشد زیبا بوده و دکوراسیونی با ترکیب خاص را ایجاد می کند. تم سیاه و سفید مورد علاقه ی بسیاری از افرادی است که دکوراسیون مدرن و امروزی را می پسندند. در واقع انتخاب تخت سیاه و سفید به دلیل قرینگی که این رنگ ها دارد خود جذاب بوده و اگر این قرینگی در تمام لوازم سرویس خواب وجود داشته باشد اتاق خوابی خاص را ایجاد می کند. این دکوراسیون لوکس اگر در ترکیب خود از طلایی نیز استفاده شود جدابیت بیشتری پیدا می کند.برای اطلاع از فروش تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

تخت دونفره سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از سبک های محبوب در کشورمان است که طرفداران بسیاری دارد . در این سبک رنگ چوب نمایان است و تخت دونفره کلاسیک دارای پشتی طرح دار بوده و زیبایی خیره کننده ای دارد و یک دکوراسیون تجملی قدیمی را برای ما ایجاد می کند. چوب مورد استفاده در تخت های کلاسیک معمولت چوب طبیعی بوده که در مقایسه با چوب های ساخته شده ی دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است . همین طور لوازم در سبک کلاسیک از کیفیت بالایی برخوردارند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()