دکوراسیون از زمان های دور تا به امروز دستخوش تغییراتی شده است که هر ساله شاهد روی کار امدن انواع مختلفی از لوازم دکوراتیو می باشیم. در این میان کاغذ دیواری از لوازمی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته . در واقع دلیل این که  کاغذ دیواری همیشه مورد اساقبال افراد قرار گرفته ، زیبایی است که می تدان به دیوار ها دهد و همین طور دلیل دیگر تنوع این دیوار پوش است. شما هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید کاغذ دیواری های مناسبی را تهیه نمایید.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی وجود دارد که از نظر سبک در دسته های سنتی، کلاسیک و مدرن و از جهت نوع در انواع تاریخی، خط، آبرنگی، کودک و نوجوان، گل و طبیعت، مشاغل و....‌ می باشد.

همچنین از دسته بندی دیگری کاغذ دیواری ها دارای انواع ساده و سه بعدی می باشند که در انواع جدید این دیوارپوش ها ضد آب بوده و قابلیت تمیز کردن را دارند.

تاثیری که این دیوار پوش بر روی یک مکان می گذارد باور کردنی نبوده و کافیست برای انجام یک تغییر بزرگ در دکوراسیون از کاغذ دیواری استفاده کنید . همان طور که کاغذ های دیواری می تواند تاثیر بالایی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کند می تواند تاثیر منفی یا مثبت بر روی اتاق داشته باشد. تاثیر منفی از جهت انتخاب نادرست ان بوده و ناهماهنگیش با محیط است اما اگر به صورت درست و مناسب از کاغذ دیواری استفاده شود زیبایی می آفریند.

پوستر های دیواری انواع حدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که یک طرح را به نمایش گذاشته و ان را پوستر می نامند . نقش های کاغذ دیواری با الگوریتم های خاصی تکرار می شود و استفاده از ان برای کل دیوار ها مناسب است زیرا حالتی یکنواخت دارد اما پوستر دیواری را نمی توان برای همه ی دیوار ها مناسب دانست و اغلب از پوستر در کنار کاغذ دیواری استفاده می کنند و تنها یک دیوار را به آن اختصاص می دهند. برای مشاهده محصولات به سایت فروشگاه کاغذ دیواری تراز دکور مراجعه کنید. 

انتخاب کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت

کاغذ دیواری ها همان طور که گفته شد دارای انواع مختلفی از نظر جنس و کیفیت می باشند. انواع کاغذ دیواری های کاغذی، قابل شستشو، الیافی، سه بعدی ، مخملی ،نانو و.... همه انتخابی خوب هستند اما در صورتی که به شکل صحیح و در جای درست به کار روند.   مثلا برای مکان هایی شلوغ استفاده از کاغذ دیواری های قابل شستشو مناسب است و به کار بردن انواع مخملی و الیافی و یا کاغذی مناسب نبوده و در کوتاه مدت آسیب می بیند. همچنین رنگ کاغذ های دیواری باید متناسب با لوازم باشد ، هماهنگی رنگی تاثیر گذاری بالایی را در دکوراسیون دارد، معمولا برای این دیوار پوش رنگ های روشن پیشنهاد می شود، استفاده از رنگ های انرژی ده می تواند انتخاب درستی باشد. سبک کاغذ دیواری نیز مهم است و باید با سبک منزل هماهنگ باشد. کاغذ دیواری های ساده معمولا با هر سبکی مورد استفاده قرار می گیرند همچنین برخی از رنگ ها مانند سفید و شیری با هر رنگ دکوراسیون هماهنگی دارد ، اما اگر شما به فکر یک دکوراسیون متفاوت هستید باید اطلاعات کافی درباره ی سبک و رنگ در اختیار داشته باشید. اگر از کاغذ دیواری برای مکان خلوت استفاده می کنید بهتر است از کاغذ دیواری های شلوغ تر استفاده شود و در صورت استفاده از این دیوار پوش برای مکان های شلوغ ، کاغذ دیواری های تک رنگ و یا طرح های خلوت پیشنهاد می شود. استفاده ی درست از این دیوار پوش برای هر مکان مهم بوده و یک کاغذ دیواری در دو مکان مختلفمی تواند جلوه هایی متفاوت داشته باشد.

شرکت تراز دکور

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()