دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش های هر مکانی بوده که خلاقیت و تغییرات می تواند تاثیر زیادی را در ان داشته باشد. دیوار ها در دکوراسیون نقش اساسی دارند و تغییرات در ان ها اگر به شکل درستی انجام گیرد ، تغییرات بسیار خوبی را خواهیم داشت. استفاده از انواع دیوار پوش ها می تواند تنوع و زیبایی را ایجاد کند. کاغذ دیواری و پوستر دیواری از دیوار پوش هایی هستند که همواره مورد استفاده قرار گرفته اند و در طول زمان از نظر کیفیت پیشرفت داشته اند. پوستر دیواری ها همانند کاغذ دیواری بوده اما با تفاوت در طرح آن ، در حقیقت پوستر تصویری است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات به دست می آید، تکه های پوستر تصویر کلی را ایجاد می کنند که می توان یک گل باشد یا یک شکل خاص، اما کاغذ دیواری ها یک طرح را تکرار می کنند و به صورت متری یا رولی به فروش می رسند.

فروشگاه های عرضه کننده ی پوستر دیواری در سبک های مختلف تنوع دارند، همچنین کیفیت های مختلفی را به شما عرضه می کنند بنابراین در زمان خرید باید کیفیت پوستر را در نظر بگیرید، توجه داشته باشید که اگر زمان طولانی می خواهید از این دیوار پوش استفاده کنید حتما نوع ضد آب آن را تهیه کتید تا بتوانید سطح آن را تمیز کنید.

پوستر دیواری سفارشی

پوستر دیواری ها دارای تنوع بالایی هستند که در سبک ها و سلیقه های مختلفی قرار می گیرند ، افراد به راحتی انواع دلخواه خود را پیدا کرده و به صورت اماده خریداری می کنند اما زمانی که شما طرحی خاص را در نظر دارید می توانید پوستر ان را بسازید، مراکز تولید کننده ی پوستر دیواری ، سفارش های مشتریان را می پذیرند و شما می توانید پوستر شخصی و منحصر به فرد داشته باشید.

انتخاب پوستر دیواری برای منزل

در منزل پوستر دیواری تنوعی زیبا را ایجاد می کند و هر چند وقت یکبار شما می توانید با تعویض پوستر ، این تنوع را ایجاد نمایید. در منازل از سبک های مختلفی مانند کلاسیک و مدرن و... استفاده می گردد. پوستر دیواری باید با محیط دارای هماهنگی باشد و سبک و رنگش با لوازم هارمونی داشته باشد. بنابراین هر طرحی را که می پسندید باید نسبت به دکوراسیون بسنجید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در اتاق های خواب طرح های ارامش بخش با رنگ های روشن می تواند مناسب باشد. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری حیوانات به سایت مراجعه کنید. 

پوستر دیواری سه بعدی

نسل جدیدی از پوستر های دیواری پوستر دیواری سه بعدی است. تصاویر در این دیوارپوش زنده و دارای بعد است. در فاصله ی نزدیک تا چند متر می توان تصاویر را بهتر مشاهده کرد، این تصاویر می تواند یک چهره باشد یا تصویری از طبیعت و یا شکل های هندسی. پوستر های سه بعدی زیبایی بی نظیری دارند .

فروش پوستر دیواری

فروش پوستر دیواری هم به صورت اینترنتی و هم حضوری انجام می شود که امروزه فروش اینترنتی به دلیل راحتی و داشتن حق انتخاب بیشتر، مورد توجه قرار گرفته است. شما با مراجعه با سایت فروشندگان معتبر می توانید با اطمینان از کیفیت و خدمات دهی خرید خود را انجام دهید.

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری نیاز به مهارت داشته و فرد نصاب با تجربه ای که دارد می تواند این کار را انجام دهد بنابراین حتما از نصاب ماهر کمک بگیرید. در نصب پوستر باید قطعات به درستی و منظم در کنار هم قرار بگیرند تا تصویر کامل شود و زیر پوستر حباب نمانده و تکه ها بدون نقص در جای خود قرار گیرند. برای مشاهده ی محصولات از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و انواع پوستر های باکیفیت را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()