کمد لباس از جمله مهمترین قطعات تجهیزات چوبی خانگی است که به منظور نگهداری لباس مورد استفاده قرار گرفته می شود. از گذشته تا کنون خرید کمد لباس برای منزل لازم و ضروری بوده است. به همین جهت با گذشت زمان بر تنوع مدل کمدهای لباس افزوده شد، تا بدین وسیله بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی دو دسته بندی اصلی طراحی کمد لباس می باشد. از این رو افرادی می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین فضای اتاق، مدل آن را انتخاب نمایند.

فروش انواع کمد لباس

کمد لباس دو کشویی ونیز، کمد لباس کشویی پایه دار، کمد لباس چوبی 3 کشویی، کمد لباس کشو مخفی، کمد لباس وکیومی و ... نمونه ای از انواع کمد لباس چوبی موجود در بازار می باشند. از این رو افراد می توانند بر اساس توان مالی، سبک مورد دلخواه و همچنین حجم لباس های خود، مناسب ترین مدل کمد لباس را خریداری نمایند.

کاربرد کمد لباس در اتاق خواب و فضای منزل بسیار ضرورت داد و از بهم ریختگی اتاق جلوگیری می شود. با توجه به گستردگی کاربرد این نوع کمد، تولیدکنندگان تلاش نمودند که بتوانند قابلیت های کاربردی به آن بیفزایند. به همین دلیل از مزایای درب ریلی برای باز کردن درب کمد استفاده نمایند. به همین منظور فروش کمد لباس درب ریلی با استقبال روبرو شده است و اکثر افرادی که با کمبود جا مواجه هستند و نمی توانند به طور کامل درب کمد را باز کنند، از مزایای این نوع کمد لباس بهره می گیرند که فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد و در طرح های متنوع و زیبایی ساخته می شوند.

قیمت کمد لباس

قیمت فروش کمد لباس چوبی به فاکتورهای مهمی چون ابعاد، تعداد کشو، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کمد، جنس یراق آلاتی چون دستگیره و لولا، آینه و غیره دارد. بنابراین افراد مختلف متناسب با توان مالی خود می توانند کمد لباس قیمت ارزان خریداری نمایند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

با توجه به وجود کمد دیواری، کاربرد کمد لباس به صورت جداگانه نیز به نوبۀ خود کاربرد خاص خود را دارد و می تواند به فرد در جمع و جور نمودن وسایل کمک کند. تعدد مدل های کمد لباس موجود در بازار موجب سهولت انتخاب خریداران شده است، تا بتوانند برای خود با کیفیت ترین کمد لباس را خریداری نمایند. در ضمن امکان خرید کمد لباس بچگانه با طرح های فانتزی برای کودکان فراهم می باشد. بدین ترتیب آزادی عمل برای انتخاب کمد برای نگهداری لباس های ایستاده و یا تاشده خواهید داشت.

فروشگاه بهسازان چوب مفتخر است که از ابتدای فعالیت حرفه ای تیم کاری خود، در عرصۀ تولید و فروش اینترنتی تجهیزات چوبی در سراسر کشور فعالیت مداوم انجام می دهد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()