میز ناهارخوری از مهمترین میزهای کاربردی در منازل می باشد که به منظور صرف غذا مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا امروزه خرید و فروش میز ناهارخوری در مدل های متنوع متناسب با سلایق متفاوت در سطح بازار عرضه می شود. با توجه به کاربرد قابل توجهی که این نوع میز در فضای آشپزخانه، رستوران ها، هتل و سایر امکان دارد، برای انتخاب آن باید حساسیت ویژه ای به کار گیرید. هنگام خرید میز ناهار خوری باید توجه داشته باشید که فاصلۀ سطح میز تا زمین باید به حدی باشد که استاندارد فاصله آرنج تا بدن نباید بیش از 40 سانتی متر باشد.

فروش میز ناهار خوری

امروزه فروش میز ناهار خورری متناسب با جنس بدنۀ میز و صندلی در طرح های متنوع تولید و عرضه می شود. میز ناهار خوری چوبی، میز ناهارخوری فلزی و میز ناهار خوری پلیمری از جمله دسته بندی های کلی انواع میز ناهارخوری است، که بر پایۀ آن مدل های متنوع میز ناهار خوری ساخته می شود.

در ضمن علاوه بر فاکتور متریال تشکیل دهنده، تعداد نفرات اعضای خانواده در انتخاب مدل میز ناهارخوری بسیار تأثیرگذار می باشد. میز ناهارخوری دو نفره، میز ناهارخوری چهار نفره، 6 نفره، 8 نفره، 10، 12 و بیش از این تعداد نفرات در بازار موجود می باشد. از این رو افراد متناسب با فضای آشپزخانه و محل قرار گیری میز و همچنین تعداد اعضای خانواده می تواند مدل میز ناهارخوری را انتخاب نمایند.

قیمت میز ناهارخوری

همانطور که گفته شد، قیمت میز ناهار خوری به کیفیت جنس میز ناهارخوری و تعداد نفرات بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت میز ناهار خوری دو نفره ارزان تر از میز ناهارخوری شش نفره می باشد. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است و افراد بر حسب توان مالی و فضای محل قرارگیری میز، می توانند مدل میز ناهارخوری را انتخاب نمایند. برای خرید میز ناهارخوری چوبی  به سایت مراجعه کنید. 

در ضمن توجه به رعایت نکات و ابعاد استاندارد در طراحی میز ناهار خوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرد با بررسی این فاکتورها می تواند انتخاب درستی لاز میز مورد نیاز خود داشته باشد. هنگام خرید میز ناهارخوری باید آسودگی و راحتی افرادی که پشت میز قرار گرفته اند را در نظر بگیرید چون افراد برای اینکه راحت بتوانند غذای خود را میل نمایند، باید ابعاد و ارتفاع میز و صندلی به درستی رعایت شده باشد. در ضمن صندلی میز ناهارخوری نیز باید به صورت اصولی و رعایت ابعاد استاندارد ساخته شود که فرد هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشد. محل نشیمن صندلی، بدنۀ پشتی صندلی و ارتفاع آن از سطح زمین و نسبت به میز از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خرید میز و صندلی ناهارخوری باید مد نظر داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی و فلزی در ایران می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()