کاغذ دیواری ها دیوار پوش های زیبایی هستند که از دیرباز مورد توجه قرار گرفته اند. طرح های جدید و زیبا از این دیوار پوش توانسته انتخابی مناسب برای همه ی سلیقه ها باشد. کاغذ دیواری با تنوع بالا توانسته مورد رضایت مصرف کنندگان واقع شود. همچنین نصب آسان این دیوار پوش در مقایسه با دیگر دیوار پوش ها وجه تمایز آن بوده و سبب گشته این دیوار پوش همیشه مورد توجه باشد. حتی اگر افراد کاغذ دیواری دلخواه خود را پیدا نکنند نیز می توانند به صورت سفارشی طرح مورد نظر خود را به چاپ برسانند و از آن لذت ببرند.

خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها توسط فروشگاه های دکوراسیون داخلی به فروش می رسند. برای خرید این دیوار پوش فاکتور های مختلفی از قبیل کیفیت، رنگ، جنس، طرح، قیمت وجود دارد که هر یک می تواند تا حدی تعیین کننده باشد. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که تنوع زیادی را در اختیار داشته باشید.

کیفیت کاغذ دیواری

کیفیت لوازم دکوراسیون بسیار مهم بوده ، همین طور کاغذ دیواری به دلیل این که بخش گسترده ای از یک محیط را به خود اختصاص می دهد باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا در صورت برخورد اشیا و وسیله های تیز، به سرعت خراب نشود و در طول زمان دچار تغییر رنگ و چاپ نگردد.

رنگ

رنگ از مهم ترین عوامل خرید کاغذ دیواری است. انتخاب یک رنگ زیبا حس خوبی را به انسان می دهد. از خرید این دیوار پوش با رنگ های تیره اجتناب کنید زیرا رنگ تیره علاوه بر کوچک تر نشان دادن فضا حس غم را به افراد می دهد در مقابل رنگ های شاد و ملایم بهترین گزینه می باشند ، رنگ های سفید و آبی آرامش بخش بوده ، رنگ های بتفش و سبز رنگ هایی مدرن است، رنگ های صورتی و یاسی حس صمیمیت می بخشد.

جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در انواع جنس های کاغذی ، ضد آب، مخملی، الیافی، نانو و.... می باشند . هر یک از این کاغذ دیداری ها برای مکان های مختلف مناسب می باشند. جنس کاغذی که قدیمی ترین نوع کاغذ دیواری است ، آسیب پذیر بوده و در نگهداری آن باید دقت بسیاری کرد. کاغذ دیواری های ضد آب و قابل شستشو که در مقابل رطوبت مقاوم هستند و می توان با استعاده از یک اسفنج نم دار ان را تمیز از غبار کرد، برای مکان های پر رفت و آمد مناسب هستند. کاغذ دیواری های مخملی بافت مخمل و زیبا دارند و همچنین نوع الیاف طبیعی نیز بسیار زیبا و گران قیمت بوده و این دو نمونه برای مکان های کم رفت و امد مناسب هستند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

طرح کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها هر یک دارای طرح مختلفی می باشد که می تواند طرح گل یا هر شکل دیگری باشد. طرح های این دیوار پوش دارای تنوع بالایی است که به صورت یکنواخت در کل رول تکرار شده است. انتخاب طرح مناسب می تواند دکوراسیون را بسیار زیبا سازد. وجود طرح های متنوع باعث شده افراد زیادی از این دیوارپوش استفاده نمایند همین طور در زمان نیاز به تغییرات را به راحتی تعویض نمایند.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت یکی از مهم ترین فاکتور های خرید کاغذ دیواری می باشد که می تواند تا حد زیادی در خرید تعیین کننده باشد. کاغذ دیواری ها هر یک بر اساس جنس و کیفیت و مدل دارای قیمت های متفاوتی می باشند. کاغذ دیواری های ارزان کیفیت خیلی خوبی ندارند و در زمان کوتاهی عمر می کنند بنابراین برای خرید  کاغذ دیواری باید بودجه ای مناسب را در نظر بگیرید. شما می توانید از فروشگاه معتبر و بزرگ خرید کاغذ های دیواری را با قیمت مناسب انجام دهید.

فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841 

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()