تصاویر سه بعدی همیشه در جذب و جلب توجه مخاطبین تاثیر بسیار زیادی داشته اند و  امروز استفاده از آن ها در صنعت طراحی داخلی ساختمان برای تولید انواع پوستر سه بعدی ، کاغذ دیواری سه بعدی و پرده تصویری بسیار متداول شده است. کاغذ دیواری سه بعدی همان طور که از نام آن هم پیداست مشابه با انواع کاغذ دیواری ساده در رول های استاندارد 10 متری با عرض های متنوع و تکرار یک تصویر واحد تولید می شود و تنها تفاوت آن ها با دیگر روکش های دیواری ساده استفاده از تصاویر سه بعدی می باشد، که در تغییر فضای داخلی ساختمان بیشترین تاثیر را  می گذارد. با توجه به سبک و سیاق طراحی این روکش های دیواری جذاب و متنوع نمی توان از آن ها به تنهایی و برای تمام دیوارهای ساختمان استفاده کرد، زیرا یک فضای خسته کننده و کسالت آور را به معرض دید می گذارد، و این مسئله را می توان در شمار معایب انواع پوستر سه بعدی قرار داد، زیرا مانند تمامی پوسترهای دیواری این محصولات نیز باید به صورت تلفیقی با انواع کاغذ دیواری ساده مشابه مورد استفاده قرار بگیرند تا بتوان با استفاده از آن ها یک محیط بسیار زیبا را طراحی نمود. از مهمترین ویژگی های انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به سرعت بالای نصب، عدم آلودگی محیط، طراحی زیبا، قیمت مناسب، ماندگاری و مقاومت بالا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق دخترانه و پسرانه از جمله دسته بندی های موضوعی این محصولات متنوع و جذاب می باشد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند انواع کاغذ دیواری ساده به صورت متری و براساس پارامترهایی از قبیل کیفیت تولید، برند سازنده، ابعاد و اندازه رول ها، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی و غیره محاسبه و تعیین می شود و با توجه به ماندگاری این محصولات و مزایایی که به همراه دارند می توان آن ها را در شمار مقرون به صرفه ترین روکش های دیواری قرار داد.

خرید پوستر سه بعدی مناسب

انتخاب و خرید پوستر سه بعدی مناسب نیازمند بررسی یکسری پارامترها نظیر توان خرید مشتریان، سبک طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان، سلیقه افراد، تناسب رنگ ها، کنتراست تصویر و میزان مقاومت این روکش های دیواری در برابر عوامل محیطی و فیزیکی نظیر رطوبت و خراش می باشد، که با توجه به آن ها به راحتی می توان یک انتخاب بسیار مناسب و شایسته داشت. از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، پوسترسه بعدی کلاسیک، پوستر سه بعدی مینیمال، سنتی و غیره می توان متناسب با معماری و طراحی داخلی ساختمان ها استفاده کرد، و یک طراحی منسجم و کاربردی را با حداقل هزینه ها پیاده سازی نمود. از دیگر مواردی که در انتخاب و خرید پوستر سه بعدی مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد، توجه به کیفیت تولید و نوع متریالی است که در ساخت این روکش های دیواری به کار رفته،  که سبب شده این محصولات را بتوان در دسته بندی های انواع کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی نانو، کاغذ دیواری سه بعدی با الیاف طبیعی، مخملی و غیره قرار داد، و متناسب با نوع پروژه و طراحی آن، مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود. برای خرید پوستر دیواری هنری به سایت مراجعه نمایید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

گروه تزئینات داخلی رونیا از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی میباشد که با مراجعه به وب سایت فروشگاهی آن می توان در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات بهترین و مناسب ترین آن ها را سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل گرفت. خرید آنلاین پوستر سه بعدی به قیمت نمایندگی، ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور با بسته بندی مناسب و  تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ از جمله مزایای خرید از مجموعه معتبر رونیا می باشد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()