قیمت پارکت در بسیاری از موارد مانند تمامی محصولات تولیدی وابسته به فاکتورهایی از قبیل کیفیت تولید، قطر و ضخامت پارکت، برند تولیدی، کیفیت ساخت و بسیاری موارد دیگر می باشد، که البته با توجه به دوام بسیار بالای این محصولات می توان پارکت را به عنوان یک کفپوش مقرون به صرفه و اقتصادی به مشتریان معرفی کرد.

استفاده از پارکت مناسب برای تمامی فضاهای داخلی منازل و دیگر ساختمان های تجاری و اداری متناسب با سبک های معماری بسیار رونق گرفته است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. پارکت ها را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف با توجه به نوع دکور ساختمان تهیه کرد استفاده از انواع پارکت سفید و تیره باید با توجه به هارمونی و سبک چیدمان داخلی ساختمان انجام شود. ضربه، خراش و رطوبت از مهمترین عامل های آسیب رساندن به این کفپوش ها می باشد و در شمار معایب انواع پارکت چوبی می باشد، که البته پوشش های لمینت قدری مقاوم تر و با کیفیت تر از پارکت های معمولی می باشند.

همیشه استفاده از متریال طبیعی در زیبایی داخلی ساختمان ها بسیار موثر بوده است، این مسئله را نمی توان به وضوح در سبک کلاسیک مشاهده کرد که تمامی افراد جامعه را می توان در شمار مخاطبان آن قرار داد. قیمت پارکت هم به تناسب افزایش کیفیت بالا می رود، کیفیت این محصولات به جنس پارکت، برند تولیدی، کیفیت ساخت، ضخامت ورق های پارکت و بسیاری موارد دیگر در  تعیین قیمت پارکت چوبی تاثیر بسیار زیادی دارند.

این کفپوش های چوبی را می توان متناسب با سلیقه مشتری به روش های خطی، مورب، هفت و هشت، جناغی و غیره نصب کرد، که تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان دارد. از دیگر تفاوت های انواع پارکت و پارکت لمینت می توان به سطح درخشان انواع پارکت لمینت اشاره کرد، البته پارکت ها ظاهری طبیعی تر دارند، به همین دلیل است که همچنان طرفداران خود را حفظ کرده اند.

فروش آنلاین پارکت کف ساختمان

مجموعه تزئینات داخلی رونیا از خوشنام ترین و محبوب ترین مراکز فروش آنلاین پارکت کف ساختمان با ارزان ترین قیمت و در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، در سایت این فروشگاه آنلاین می توان انواع پارکت و لمینت را در رنگ ها و کیفیت های متفاوت با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا خریداری کرد، و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل گرفت. برای خرید پارکت لیزارد به سایت مراجعه نمایید. 

تفاوت های انواع پارکت و لمینت

پارکت و لمینت هر دو از پرفروش ترین کفپوش های چوبی هستند که از نظر ویژگی های  ظاهری بسیار به یکدیگر شباهت دارند. لمینت نوع پارکت مصنوعی است که روش تولید و فراوری آن با پارکت چوبی یا طبیعی بسیار متفاوت است، سطح رویی این روکش های چوبی در صنایع تولید پارکت، در ماده ای به نام HDF غوطه ور می شود، که مقاومت فیزیکی بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی به این محصولات می بخشد. از مهمترین تفاوت های انواع پارکت و لمینت       می توان به مقاومت بالای لمینت در برابر شست و شو، ضربه و خراش اشاره کرد، این نوع از کفپوش ها با استفاده از پوشش لمینت محافظت می شوند، و دوام بسیار بالاتری نسبت به انواع پارکت چوبی دارند. از دیگر تفاوت های انواع پارکت و لمینت می توان به روش نصب این محصولات اشاره کرد، که در انواع پارکت با استفاده از چسب مخصوص و توسط نصابان حرفه ای باید انجام شود، اما هزینه های نصب پارکت لمینت بسیار ارزان تر و راحت تر از انواع پارکت کف خانه می باشد، این پارکت ها به صورت نر و مادگی درون کلیک هایی که در حاشیه آن ها قرار دارند متصل می شوند، و هیچ گونه جای درزی باقی نمی گذارند.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1032
نمایش همه
علاقه مندی ها ()