کاغذ دیواری سه بعدی نوعی دیگر از دیوارپوش های کاغذی است که معمولا به دلیل تصاویر سه بعدی و ظریف آن ها تنها در برخی از دیوارهای داخلی ساختمان ( نقاط کانونی) مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش های دیواری سه بعدی هم مانند دیگر کاغذ دیوارهای سه بعدی تنوع بسیار بالایی دارند و می توان آن ها را با توجه به سبک طراحی و محل قرارگیری و نصب در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب ، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودک و غیره قرار داد. کیفیت این محصولات روز به روز در حال ارتقاء می باشد و امروزه می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با روکش های وینیل، نانو، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و بافت دار مخملی در کیفیت ها و برندهای معتبر داخلی و خارجی خریداری کرد که در برابر رطوبت، خراش و پارگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. پارامترهای بسیار زیادی از جمله برندسازنده، کیفیت تولید، ابعاد و اندازه، نوع متریال مصرفی و غیره از جمله مواردی است که در تعیین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی اهمیت بسیار بالایی دارند، اما قیمت این محصولات با توجه به زیبایی و کیفیت بسیار بالای آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای خرید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی از جمله جذاب ترین روکش های دیواری است که برخی از مشتریان اغلب آن را با پوستر دیواری اشتباه می گیرند از مهمترین تفاوت های انواع کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری می توان به سبک طراحی و تولید این محصولات اشاره کرد، کاغذ دیواری سه بعدی مانند دیگر کاغذ دیواری های ساده از تکرار یک تصویر3D در طول رول های تولید می شود، این در حالی است که انواع پوستر دیواری معمولا مانند یک تابلو بزرگ نقاشی به صورت چند قطعه بسته به ابعاد تصویر و سایز دیوار تولید می شوند، که روایتگر یک تصویر از طبیعت و یا سبک های نقاشی می باشد. از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به مقاومت آن ها در برابر رطوبت، خراش، پارگی و گرد و غبار اشاره کرد، که این خصوصیات سبب افزایش کیفیت و دوام این محصولات می شود، و بیش از پیش افراد را به خرید کاغذ دیواری سه بعدی ترغیب می کند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی مورد توجه قرار داد، توجه به سبک طراحی و معماری داخلی ساختمان می باشد، تا براساس آن از انواع کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی و غیره اشاره کرد. خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت تنها از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر واردات و پخش انواع محصولات تزئینات داخلی از قیبل کاغذ دیواری، پرده تصویری، تابلو، پارکت و غیره می باشد، که محصولات خود را به صورت بی واسطه و مستقیم با مناسب ترین قیمت عرضه می کنند. برای خرید کاغذ دیواری ساده بافتدار به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین تزئینات داخلی رونیا از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت می باشد که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان در سراسر کشور می گذارد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی رونیا می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این روکش های جذاب و سه بعدی دیواری بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. از مهمترین امکاناتی که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد می توان به گارانتی اصالت کالا و ارسال فوری و مطمئن این محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد که سبب جلب اعتماد مشتریان این محصولات شده است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 604
نمایش همه
علاقه مندی ها ()