کاغذ دیواری را می توان به دلایل بسیار زیادی از جمله دوام و مقاومت بسیار بالا، سهولت نصب و اجرا، قیمت مناسب، تنوع در طراحی و تولید، مقاومت در برابر شست و شو و رطوبت، پوشاندن نقایص دیوارها از قبیل ترک خوردگی و غیره را در شمار اولین انتخاب های مشتریان، پیمانکاران و طراحان داخلی ساختمان قرار داد، که علاوه بر محاسن فوق به ساختمان ها  زیبایی و جلوه بسیار شکیلی می بخشد، که به سادگی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.  این روکش های کاغذی را می توان برای تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی و در طرح های ترکیبی کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی مورد استفاده قرار داد، تا به محیط عمق و پرستیژ بالایی بخشید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کاغذ دیواری قیمت ارزان و مقرون به صرفه ی این محصولات می باشد، این روکش های دیواری به صورت متری قیمت گذاری می شوند و می توان آن ها را در رول های 10 متری با عرض های متنوع خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برند سازنده، متریال مصرفی، کیفیت تولید، ابعاد و اندازه و سبک طراحی و رنگ از دیگر فاکتورهای تعیین قیمت کاغذ دیواری می باشد، که باید مورد توجه متقاضیان این محصولات قرار بگیرد.

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

کاغذ دیواری یکی از زیباترین و متنوع ترین روکش های تزئینی برای دیوارهای ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری می باشد، که می توان متناسب با هر سبک و سیاقی این محصولات را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت یکی از مهمترین مسائلی است که متقاضیان این محصولات به دنبال آن هستند، اما این روکش های کاغذی نیز به تناسب افزایش کیفیت و دوام با تغییر قیمت های محسوسی عرضه می شوند، به همین دلیل برای خرید انواع کاغذ دیواری خارجی و ایرانی بهتر است به مراکز آنلاین و نمایندگی های فروش مستقیم کاغذ دیواری مراجعه کرد تا انواع کاغذ دیواری را با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمود.

جذابیت و کیفیت اجرای کاغذ دیواری در سالهای اخیر برکسی پوشیده نیست و معمولا در ساختمان های مدرن و لوکس امروزی اغلب از این روکش هایی دیواری استفاده می شود، تا به راحتی و با صرف کمترین هزینه بتوان یک طراحی دکوراسیون ایده آل را پیاده سازی نمود. سهولت نصب و اجرا، عدم آلودگی محیط و کف ساختمان، قیمت مناسب، مقاومت بسیار بالا و پوشش تمام ترک ها و خرابی های دیوار ازدیگر مزایای استفاده از انواع کاغذ دیواری می باشد. از مهمترین دلایل محبوبیت و توجه ویژه طراحان داخلی و دکوراتورها به کاغذدیواری قیمت ارزان و اقتصادی آن ها در مقایسه با دوام و کیفیت این محصولات می باشد.  قیمت کاغذ دیواری در انواع مدل های داخلی و خارجی به صورت متری و بر اساس پارامترهایی نظیر کیفیت تولید، برند سازنده، متریال مصرفی، نوع کاغذ دیواری و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود.  این روکش های کاغذی معمولا در اندازه های استاندارد و به صورت رول های 10 متری با عرض های متنوع عرضه می شوند و مشتریان باید با توجه به مساحت ساختمان و ابعاد دیوارها، به تعداد مورد نیاز از این محصولات را باید تهیه کنند. برای خرید کاغذ دیواری آینه ای به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

نمایندگی ها و مراکز آنلاین واردات و فروش مستقیم کاغذ دیواری بهترین و مناسب ترین مراکزی هستند که برای مشتریان این محصولات در سراسر کشور امکان خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت را فراهم کرده اند، و متقاضیان این محصولات به سادگی با مراجعه به وب سایت های این مراکز می توانند انواع کاغذ دیواری جدید را در کیفیت ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی در تعداد دلخواه و مورد نظر خود سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. قیمت انواع کاغذ دیواری خارجی و داخلی در این مراکز نسبت به فروشگاه های متفرقه در سطح کشور بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، ضمن اینکه در این مراکز کیفیت کاغذ دیواری نیز تضمین می شود و این دیوارپوش های کاغذی همراه با گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان می رسد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()