پوستر دیواری را می توان در شمار محبوبترین روکش های دیواری قرار داد، که برحسب مساحت و متراژ ساختمان بر روی یک یا چند دیوار آن قرار می گیرد و مانند یک تابلوی زیبایی نقاشی، دیوارهای داخلی ساختمان را تزئین می کنند. پوستر دیواری را هم می توان مانند انواع کاغذ دیواری برحسب سبک طراحی و کاربرد در گروه های جداگانه قرار داد، برای مثال می توان به انواع پوستردیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب و پوستر دیوار دخترانه و پسرانه اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در طرح ها و سبک های مختلف طراحی و تولید می شوند و به راحتی می توان آن ها را در دکوراسیون های داخلی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار داد. این روکش های کاغذی و زیبا را می توان در انواع پوستر دیواری آماده و پوستر دیواری سفارشی قرار داد، که از نظر کیفیت و قیمت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. قیمت پوستر دیواری با توجه به کیفیت های این محصولات از نظر نوع کاغذ و مقاومت فیزیکی آن ها در برابر عوامل محیطی متفاوت می باشد، اما همواره انواع پوستر دیواری را می توان در شمار مقرون به صرفه ترین کالاهای تزئینات داخلی ساختمان قرار داد، که با کمترین هزینه بیشترین تاثیرات را در دکوراسیون ساختمان ها می گذارد.

تفاوت های پوستر دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی

با توجه به تشابهات بسیار زیادی که بین انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد، ممکن است برخی از مشتریان دچار سردرگمی و ابهام در خرید پوستر دیواری شوند. از مهمترین تفاوت های پوستر دیواری با کاغذ دیواری سه بعدی می توان به تفاوت در نوع طراحی این محصولات اشاره کرد، در واقع کاغذ دیواری سه بعدی تمامی ویژگی های انواع کاغذ دیواری ساده را دارد با این تفاوت که در طراحی آن ها از تصاویر و اشکال سه بعدی استفاده شده است که به تعداد مشخصی در رول های کاغذ دیواری تکرار می شوند، اما انواع پوستر دیواری مانند یک تابلو بزرگ نقاشی می باشند، که بسته به نوع و سایز تابلو در قطعات مختلف تولید می شوند که هر کدام از آن ها را به صورت سری و مرتب باید مانند یک پازل در کنار همدیگر قرار داد، تا بتوان یک تصویر بسیار زیبا و بی عیب و نقص را به نمایش گذاشت.

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

امروزه استفاده از انواع پوستر دیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب و پوستر دیواری دخترانه و پسرانه برای عمق بخشیدن و زیبایی فضای داخلی ساختمان ها به یکی از اصلی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است، که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.  از مهمترین مزایای انتخاب و خرید انواع پوستر دیواری می توان به ماندگاری بسیار بالا، ثبات رنگ ها، قیمت مناسب، سهولت نصب، امکان طراحی اختصاصی و  قابلیت شست و شو اشاره کرد، که از هر لحاظ این محصولات را برای استفاده در انواع دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و ویلاها مناسب می سازد. متقاضیان خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت می توانند به نمایندگی های فروش مستقیم این محصولات مراجعه نمایند، و انواع پوستر دیواری را در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهند و خریداری نمایند. برای خرید پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوستر دیواری ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی دکورآفیس از بزرگترین و معتبرترین مراکز چاپ و فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای و طرح های منتخب و پر طرفدار نظیر انواع پوستر دیواری گل، پوستر دیواری کلاسیک و پوستر دیواری اسپرت می باشد، که پس از سالها فعالیت مستمر و درخشان در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید. متقاضیان خرید پوستر دیواری مناسب و باکیفیت با مراجعه به سایت این مرکز می توانند در میان انبوهی از طرح و نقش از این محصولات بهترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. ارسال مطمئن و فوری کالا همراه، گارانتی اصالت کالا و قیمت مناسب از جمله امتیازاتی است که این مرکز برای مشتریانش در نظر گرفته است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()