کاغذ دیواری از متنوع ترین روکش های دیواری می باشند که با پیشرفت صنعت چاپ در طراحی و تولیدات آن ها تغییرات به وجود آمد، که سبب شده امروزه انواع کاغذ دیواری را بتوان در سه گروه مختلف کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری قرار داد، که استفاده از آن ها به صورت تلفیقی در کنار یکدیگر، یک فضای بسیار شکیل و ایده آل را به ارمغان می آورد. استفاده از پوستر دیواری معمولا در نقاط کانونی ساختمان و بر روی برخی از دیوارها به صورت انتخابی نصب می شوند، و مانند یک تابلو بزرگ نقاشی خودنمایی می کنند، که پر طرفدارترین آن ها می توان به انواع پوستر دیواری گل،  پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیوار کلاسیک اشاره کرد، که از تنوع بسیار بالایی در رنگ و موضوع برخوردار هستند. از مهمترین دلایل محبوبیت پوستر دیواری قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن می باشد، که توجه مشتریان و طراحان داخلی ساختمان را به خود معطوف کرده است، و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.

انتخاب پوستر دیواری مناسب

با ورود انواع پوستر دیواری به صنعت دکوراسیون داخلی در تمامی ساختمان ها استفاده از این روکش های دیواری در بین مردم بسیار رایج شده است و معمولا از آن ها با دو هدف کلی طراحی دکوراسیون داخلی و یا تبلیغات و برند سازی برای سازمان های مختلف تجاری و اداری استفاده می شود. بنابراین در انتخاب پوستر دیواری مناسب در ابتدا باید هدف طراحی را مشخص نمود، و سپس با توجه به هارمونی رنگ ها، سبک دکوراسیون داخلی و ابعاد و اندازه دیوارها در میان انبوهی از طراحی های آمداه و پیشفرض این محصولات بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. البته در انواع پوستر دیواری تبلیغاتی که با اهداف مشخصی از قبیل دکوراسیون اداری و یا رسمیت بخشیدن به همایش ها و کنفرانس های مختلف علمی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند باید از طرح های اختصاصی و منحصر به فردی استفاده نمود، که توسط گرافیست ها و طراحان حرفه ای و متناسب با موضوع مورد نظر ترسیم شده اند، این نوع از پوستر های دیواری از نوع سفارشی هستند و در کیفیت های مختلف با توجه به بودجه مشتریان می توان آن ها را چاپ نمود.

خرید پوستر دیواری ارزان قیمت

خرید پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در طرح های آماده و سفارشی تنها از طریق سایت های عرضه مستقیم و اینترنتی نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و طراحی پوستر دیواری امکان پذیر است، زیرا در این مراکز انواع محصولات باکیفیت داخلی و خارجی همراه با گارانتی ضمانت کالا بدون هیچ گونه واسطه ای و با قیمت واقعی به دست مخاطبان این محصولات            می رسد. کیفیت چاپ، سبک طراحی و همین طور  تمامی متریالی که برای تولید این محصولات به کار می روند به صورت جزء به جزء در قیمت پوستر دیواری منزل تاثیر می گذارند و با قدری بررسی محصولات مختلف می توان در میان صدها طرح و نقشه آماده و یا سفارشی بهترین و مناسب ترینشان را متناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان و بودجه خود انتخاب کرده و خریداری نمود. برای خرید پوستر دیواری کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های آنلاین فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت و در طرح های مختلف و متنوع آماده و سفارشی می باشد، که تمامی محصولات خود را به صورت سفارشی و با مناسب ترین بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن، به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب و پوستر دیواری دخترانه و پسرانه در طرح ها و سبک های مختلف و متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند، و آن ها را در سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت و کیفیت کالا تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()