پوستر دیواری از محبوبترین روکش های دیواری می باشد که بر روی نقاط کانونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و مانند یک تابلو بزرگ و زیبای هنری بر روی دیوارهای ساختمان خود نمایی می کنند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد پوستر دیواری مانند یک تابلو بزرگ نقاشی می باشد که بر روی برخی از دیوارهای ساختمان متناسب با دکوراسیون آن بخش مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی می توان انواع  پوستر دیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب و پوستر دیواری دخترانه و پسرانه را در این بازار پر رونق و متنوع انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. قیمت پوستر دیواری با توجه به موارد و پارامترهای بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که از مهمترین آن ها می توان به کیفیت چاپ، نوع کاغذ و ابعاد آن، تفکیک رنگ ها و وضوح تصاویر متفاوت می باشد، اما در مجموع یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای پوستر دیواری قیمت ارزان و مقرون به صرفه این محصولات می باشد.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

برخی اوقات ممکن است مشتریان انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با پوستر دیواری اشتباه بگیرند که از مهمترین دلایل این امر می توان به استفاده از این روکش های دیواری به صورت انتخابی بر روی برخی از دیوارهای ساختمان و یا طرح های سه بعدی و خیره این کننده آن ها اشاره کرد. اما از مهمترین تفاوت انواع پوستر دیواری با کاغذ دیواری سبک و نوع طراحی در هرکدام از آن ها می باشد، برای مثال پوستر دیواری سه بعدی مانند یک تابلو بزرگ نقاشی می باشد، که یک تصویر از طبیعت، منظره، چهره و غیره می باشد، که در قطعات مختلف چاپ می شود و به ترتیب و به صورت سریالی به دنبال هم مانند یک پازل بر روی دیوارها نصب می شوند، اما انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان در طرح های برجسته و زیبا در رول های استاندارد خریداری کرد، که مانند تمامی کاغذ دیواری های ساده یک تصویر خاص در آن ها تکرار می شود.

ویژگی های چاپ پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری که معمولا در طرح های دلخواه و سفارشی یا با ابعاد و اندازه های متفاوت صورت می گیرد، یکی از مهمترین و پر طرفدارا ترین خدماتی است که در سالهای اخیر در اختیار مشتریان قرار گرفته است، و با استفاده از آن می توان به اختصاصی ترین روش ممکن طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و سازمان ها را انجام داد. از مهمترین ویژگی های چاپ پوستر دیواری باکیفیت و مناسب می توان به نوع کاغذ مصرفی که در انواع کاغذهای گلاسه، ماسه ای، اکلیلی و پوشالی با ابعاد و ضخامت های مختلف نظیر A3,A4,A++ طراحی و بسته به ابعاد و اندازه های طرح های گرافیکی در طرح های یک یا چند قطعه چاپ می شوند، و مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا انواع پوستر دیواری سفارشی بیشتر برای مشاغل و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، و برای محافظت بیشتر آن ها در برابر گرد و غبار و رطوبت معمولا سطح رویی آن ها با روکش های لمینت و یا سلفون پوشیده می شود، تا بتوان به این واسطه دوام و مقاومت این محصولات را تضمین نمود. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری حیوانات دریایی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوستر دیواری ارزان

فروشگاه آنلاین دکورآفیس با سالها تلاش و تجربه در زمینه طراحی و فروش پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در طرح ها و نقش های مختلف با موضوعات متفاوت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، و در شمار محبوبترین مراکز خرید پوستر دیواری قرار بگیرد که تمامی محصولات خود را از طریق سایت فروشگاهی و آنلاین دکورآفیس با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد. ارسال فوری و مطمئن در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا از مهمترین امتیازاتی است که این مجموعه تزئینات داخلی در اختیار مشتریان خود می گذارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()