پوستر دیواری یکی از پرکاربردترین دیوارپوش های کاغذی در عصر حاضر می باشد، که در صنعت تبلیغات و دکوراسیون داخلی ساختمان ها جای خود را باز کرده است. از مهمترین مزایای استفاده از انواع پوستر دیواری در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری و اداری می توان به قابلیت شست و شو، قیمت مناسب، کیفیت بالای چاپ، ثبات رنگ، سفارش در طرح های دلخواه، قیمت بسیار مناسب، سهولت نصب و ماندگاری بسیار بالای این محصولات اشاره کرد، که از هر لحاظ این دیوارپوش های کاغذی را برای دکوراسیون ساختمان ها ایده آل می سازد.  این روکش های کاغذی مانند تابلوهای بزرگ نقاشی در سبک ها و طراحی های متنوع تولید و عرضه می شوند، و می توان از آن ها با توجه به کاربردشان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد برای مثال می توان به انواع  پوستر دیواری برای پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری دخترانه و پسرانه اشاره کرد، که در کیفیت ها و تنوع بسیار بالای رنگ و طرح تولید و چاپ می شوند و می توان با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین آن ها را سفارش داد و خریداری نمود.  معمولا این دیوارپوش های کاغذی به صورت تلفیقی و با انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند، و می توان متناسب با سبک های طراحی داخلی ساختمان از انواع پوستر دیواری کلاسیک و یا پوستر دیواری اسپرت در طرح ها و رنگ های مناسب استفاده کرد.

قیمت پوستر دیواری باکیفیت

قیمت پوستر دیواری با کیفیت و مناسب بسته به نوع و کیفیت چاپ، تعداد قطعات تصویر، نوع و جنس کاغذ و جوهر چاپ و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، اما همچنان می توان این محصولات را در شمار مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین دیوارپوش های کاغذی قرار داد، که تاثیر بسیار زیادی را بر فضای داخلی ساختمان ها می گذارد. قیمت خرید پوستر دیواری تبلیغاتی معمولا در مقایسه با پوستر های آماده به دلیل پیچیدگی های طراحی و چاپ و همین طور سایز و ابعاد پوستر دیواری قدری بالاتر است، اما با توجه به تاثیری که در جلب و جذب مشتریان دارد می توان همچنان این محصولات را در شمار اقتصادی ترین روکش های کاغذی دیواری قرار داد.

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

نمایندگی ها و مراکز مجرب و معتبر فروش لوازم دکوراتیو و  تزئینات داخلی ساختمان از بهترین و مناسب ترین مراکز خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشند، که با مراجعه به سایت های فروشگاهی این مجموعه ها می توان در بین صدها طرح و نقش موجود در این بازارها بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش داد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد قیمت پوستر دیواری با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله برندسازنده و کیفیت تولید محاسبه و تعیین می شود، بنابراین قیمت خرید پوستر دیواری گل، طبیعت، دریا و غیره در طرح های آماده برای مشتریان این محصولات بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، زیرا هزینه های گمرک و نقل و انتقالات به این محصولات تعلق نمی گیرد و با نرخ واقعی و کیفیت بالا و مشابه با محصولات خارجی به دست مشتریان می رسد، به همین دلیل در مدت کوتاه حضور و فعالیت آن در بازارهای داخلی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. برای خرید پوستر دیواری گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری ارزان

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و فعال ترین مجموعه های چاپ و فروش پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در تهران می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی تضمین کیفیت به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند و در طول سالها فعالیت خود در این صنعت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پوستر دیواری جذاب و سفارشی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را در میان صدها طرح و نقش موجود در این سایت مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()