تخت یکی از مهم ترین لوازم در هر منزلی به شمار می رود که ساعت ها روی آن به استراحت می پردازیم و باید به درستی انتخاب شود. تخت ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. یکی از قسمت های بسیار مهم در تخت خواب، کفی تخت می باشد. کفی تخت باید استحکام بالایی داشته باشد تا بتواند مقاومت کافی را در طول مدت حفظ کند.  وزن افراد و تشک و سایر قسمت های تخت بر روی  کفی تخت  بوده و فشار ایجاد شده بر روی آن باید توسط این وسیله تحمل گردد.

انواع تخت خواب

تخت خواب ها به دو دسته ی مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند که هر یک دارای کفی تخت مختلفی می باشند همچنین با توجه به کاربرد تخت می توانیم تخت ها را در دسته بندی نوزاد، نوجوان و بزرگسال تقسیم بندی کنیم که در کفی تخت نیز دارای تفاوت سایز هستند.

خرید کفی تخت

برای خرید کفی تخت باید به نکات زیادی توجه شد یکی از این نکات ضخامت ورق کفی است که باید مورد توجه قرار گرفته شود. کفی های با مقاومت کم در کوتاه مدت چار خمیدگی یا شکستگی می باشند. همچنین کفی تخت نامناسب در هنگام استفاده دچار تغییر حالت و یا ایجاد صدا می شود که خوشایند نبوده و باعث ناراحتی افراد می شود. کفی های تخت دارای جنس های چوب و فلز می باشد تا بتوانند مقاومت کافی را در هنگام استفاده داشته باشند. عواملی که در خرید این وسیله باید به آن توجه نمایید جنس ،سایز، کاربرد و سختار می باشد. همچنین قیمت کفی تخت بسیار مهم بوده اما برای خرید حتما کفی های باکیفیت را انتخاب کنید حتی اگر مقداری گران تر از نمونه های ضعیف تر باشند اما دوام و ماندگاری کیفیت آن ها مهم تر از بحث قیمتی می باشد.

یکی از نکات مهم در خرید کفی تخت اندازه ی مناسب آن است که باید از تخت مورد نظر مقداری کوچک تر باشد تا به راحتی در آن قرار گیرد.

انواع کفی تخت

کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار از انواع کفی تخت ها می باشد. به صورت کلی کفی های فلزی دارای دوام بالاتری نسبت به کفی تخت چوبی بوده اما اگر از کفی تخت چوبی استفاده می کنید حتما چوب به کار رفته در آن را بررسی نمایید. البته کفی تخت از هر جنسی که باشد اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و در صورت فشار زیاد ممکن است بشکند.

کفی های جکدار دارای قیمت های بالاتری در مقایسه با نمونه ی ساده می باشند که از نظر کاربرد نیز بسیار مورد رضایت افراد واقع شده است به طوری که فضایی بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار می دهد. کفی تخت جکدار معمولا از دو جک برای کاربرد بهتر و آسان تر برخوردار است. با استفاده از این کفی ها فضای بسیار خوبی در اختیار دارید و می توانید وسیله های کم کاربرد را در تخت قرار دهید. برای خرید کفی تخت دونفره به سایت مراجعه نمایید.

انواع کفی تخت خواب جکدار

کفی های تخت خواب جکدار به سه نوع کفی تخت دار تمام کلاف و کفی تخت نیم کلاف و کفی تخت بدون کلاف تقسیم بندی می شوند. در نمونه های تمام کلاف و نیم کلاف فقط کافی است تا کفی تخت خواب را در تخت قرار دهید تا به درستی در جای خود قرار گیرد و نیازی به اتصال آن به تخت نمی باشد اما کفی های بدون کلاف نیاز به اتصال داشته و باید با پیچ به بدنه متصل شود.

کفی تخت جکدار فلزی بوده و از کفی های چوبی مقاومت بالاتری دارد.  این کفی ها دارای استحکام بالایی بوده و سر و صدای کفی های چوبی در آن ها دیده نمی شود.

 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1031
نمایش همه
علاقه مندی ها ()