طراحی داخلی ساختمان از جمله خدمات پرکاربردی است که در سالهای اخیر مشتریان بسیار زیادی پیدا کرده است و از مهمترین دلایل آن می توان به هزینه های بسیار پایین آن در مقایسه با تعویض ساختمان و دردسرهای جابجایی اشاره کرد. طراحی داخلی ساختمان شامل تمامی فعالیت زیربنایی و ساختاری در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری و ویلاها،  اعم از  برنامه ریزی فضا، طراحی داخلی کابینت و آشپزخانه، سرویس بهداشتی، نورپردازی طبیعی و مصنوعی، رنگ و کاشی کاری، لوله کشی ساختمان، کفپوش، نجاری سفارشی و بسیاری موارد دیگر می شود، که در تغییر فضای داخلی ساختمان و استفاده کاربردی تر از آن نقش بسیار مهمی ایفا می کند. گاهی هدف از طراحی داخلی منزل تنها بخشی از آن می باشد، برای مثال طراحی داخلی پذیرایی و یا طراحی داخلی اتاق خواب از سفارشات مشتریان می باشد، که سرعت انجام کار در این پروژه ها بسیار بالاتر است و قیمت طراحی و دکوراسیون داخلی در آن ها با توجه به اینکه حجم محدودی از فضا مورد توجه است، بسیار ارزان تر از طراحی داخلی کلی ساختمان می باشد.

مراحل اجرای طراحی داخلی

مراحل اجرای طراحی داخلی ساختمان را می توان به ترتیب شامل تعیین بودجه پروژه، بررسی خواسته ها و نظرات مشتریان، بهینه سازی و کاربردی تر کردن فضا، مشخص کردن هدف طراحی، بررسی سبک های موضوعی مختلف که از نظر معنایی و کاربردی با پروژه مربوطه همخوانی دارند و در نهایت ارائه پیشنهاد های مختلف طراحی داخلی به مشتریان و پیاده سازی می شود. قیمت اجرای طراحی داخلی نیز با توجه به نیازمندی های پروژه و پس از مشخص کردن موارد فوق مشخص شده و به اطلاع مشتریان رسانده می شود. در این مرحله تمامی کارهای خدماتی و اجرایی و هزین پیاده سازی هر کدام را برای مشتریان فاکتور می کنند. از دیگر مواردی که در قیمت طراحی داخلی منزل تاثیر دارد می توان به نوع طراحی، وسعت ساختمان، نوع خدمات اجرایی، مدت زمان انجام کار و متریال مصرفی اشاره کرد.

سبک های معماری و طراحی داخلی

سبک های معماری و طراحی داخلی ساختمان را می توان با توجه به هدف طراحی، متریال مصرفی، هماهنگی معنایی و نظم چیدمان در دسته های انواع سبک های کلاسیک، مدرن، سنتی، اسلامی، هندی، مراکشی، مصری و غیره قرار داد، که به نوعی معرف تاریخ، آداب و رسوم و فرهنگ ملت های مختلف می باشد، و هر کدام از آن ها از نظر قواعد و اصول پیاده سازی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال برای طراحی یک سفره خانه سنتی می توان از طرح های سنتی و قدیمی مانند شاه عباسی، ترمه، کاشی کاری، آب نما و پنجره هایی هلالی شکل و بلند با شیشه های رنگی استفاده کرد، که در صورت استفاده از یک دکوراسیون داخلی سنتی و مرتبط با این سبک طراحی یک محیط بسیار ایده آل را  می توان به نمایش   گذاشت.  قیمت طراحی داخلی در سبک های مختلف معماری تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، معمولا  هزینه های پیاده سازی طراحی داخلی کلاسیک در مقایسه با اجرای طراحی داخلی منزل مدرن که اغلب می توان نمونه های قدیمی تر آن را در طراحی داخلی قصرهای قدیمی، قلعه ها و عمارت های بزرگ مشاهده کرد، به دلیل استفاده از متریال چوبی و لوازم دکوراتیو دست ساز  بسیار بالاتر است، و البته برای ساختمان هایی با فضای محدود پیشنهاد نمی شود.

طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا را می توان در زمره فعال ترین مراکز اجرای طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت قرار داد، این مجموعه مهندسی خوش فکر با تکیه بر کادری مجرب و حرفه ای بهترین و به روزترین ایده ها را متناسب با بوجه مشتریان ارائه می دهند و اعتبار و جایگاه بسیار بالایی در نزد متقاضیان انواع خدمات ساختمانی از قبیل طراحی نما، طراحی و دکوراسیون داخلی، کارهای نظارت و اجرایی و بسیاری موارد دیگر کسب کرده اند. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی داخلی این مرکز کافی است به سایت هیردانا مراجعه کنید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 909
نمایش همه
علاقه مندی ها ()