مبل از وسیله هایی است که در مکان های مختلف از ان برای نشستن و استراحت استفاده می شود. در واقع مبل یکی از پر مصرف ترین لوازم در هر خانه ای به شمار می رود. مبل نیز مانند سایر لوازم دچار آسیب و خرابی شده و باید تعمیر شود. با استفاده از تعمیرات مبل می توان مبل را تعمیر کرد و قابل استفاده نمود. افراد بسیاری به جای خرید مبل جدید تمایل به تعمیرات مبل  دارند زیرا در صورتی که مبل خیلی قدیمی نبوده و قابلیت استفاده دارد این کار به صرفه است و شما از صرف هزینه بسیار بابت خرید مبل جدید به دور هستید. همین طور در طول زمان با تکراری شدن مبل بسیاری از افراد به فکر تغییر در ان بوده و با استفاده از تغییر روکش آن این تغییر را ایجاد می کنند.

هدف از تعمیرات مبل ، عیب یابی و تعمیرات شکستگی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده می باشد.

بنابراین راه ارزان برای استفاده از مبل آسیب دیده، تعمیرات مبل می باشد. برای انجام تعمیرات مبل حتما از مرکز معتبری اقدام نمایید تا مبل شما به بهترین شکل تعمیر شود و مانند روز اول زیبا گردد.

انواع تعمیرات مبل

رویه کوبی مبل، رنگ کاری مبل ، تعمیر کلاف مبل ، تعمیر شکستگی ها ، تعویض اسفنج ، تعویض پارچه مبل ، تعمیر فنر کشی و...

انواع این تعمیرات با توجه به مبل مورد نظر انجام خواهد شد بنابراین هر مبل با توجه به آسیب هایی که پیدا کرده شامل تعمیرات مختلفی خواهد شد.

رنگ کاری در تعمیرات مبل

مبل ها اگر در قسمت چوبی که در بسیاری از مبل ها به بخصوص مبل های کلاسیک وجود دار ، دچار آسیب شده باشند در ابتدا توسط دستگاه های مخصوص صیقل داده می شوند و سپس رنگ کاری انجام گیرد البته رنگ کاری مبل برای مبل های سالمی که دارای رنگ پریدگی شده و یا برای نونوار شدن آن است ، انجام می گیرد.

رویه کوبی در تعمیرات مبل

 در تعمیرات مبل رویه کوبی بخشی مهم بوده که در ان تمام اسیب ها مورد بررسی قرار می گیرد. این مرحله هزینه بیشتری هم در پی دارد .

تعمیر کلاف در تعمیرات مبل

قسمت اصلی مبل که همان بدنه و اسکلت است کلاف نامیده می شود. در تعمیرات کلاف بخش های مختلف مبل مورد بررسی قرار می گیرد. در این بخش چوب، فوم، فنر، تسمه و ... مشاهده شده و تعمیر کار تعمیرات لازم را انجام می دهد که در اینجا تبحر تعمیر کار مبل نمایان می گردد و اگر در کار خود حرفه و تجربه ی بالا داشته باشد این کار را به شکل صحیح انجام خواهد داد.

تعویض پارچه ی رویه مبل در تعمیرات مبل

تعویض پارچه مبل از تعمیراتی است که در زمان خرابی و پوسبدگی پارچه و همین طور دادن تغییرات به ان انجام می گیرد. پارچه بخش مهمی از مبل را تشکیل می دهد که تغییر رنگ و طرح ان تغییر بزرگی در دکوراسیون می باشد بنابراین می توانید از پارچه های مناسب دلخواه خود استفاده نمایید. برای اطلاع از انجام تعمیرات مبل ارزان به سایت مراجعه کنید.

تعویض اسفنج در تعمیرات مبل

برخی از مبل ها از اسفنج های مناسی برخوردار نیستند و در طول مدت این اسفنج ها مورد خرابی قرار می گیرند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. زمانی که اسفنج مبل پوسیده و خراب شده باشد شکل مبل حالت نافرمی پیدا می کند که باید با یک اسفنج باکیفیت جایگزین شود.

هزینه تعمیرات مبل

با توجه به این که مصکلات هر مبل متفاوت است ، هر مرحله از کار دارای هزینه ای جداگانه بوده و بر اساس آسیب دیدگی مبل ها تعمیرات انجام می شود  بنابراین هزینه کلی در هر مبل متفاوت است و برای این که این هزینه کم باشد باید مرکزی معتبر را انتخاب کنید که قیمت های منصفانه ای را به شما ارائه دهد.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1007
نمایش همه
علاقه مندی ها ()