مبل یکی از وسیله های ضروری در هر مکانی می باشد که زیبایی آن نقش بزرگی در دکوراسیون داخلی دارد. با استفاده از یک مبل زیبا می توان دکوراسیونی جذاب داشت پس باید در انتخاب مبل بسیار دقت کرد. مبل ها انواع مختلفی دارند که در آن ها پارچه های مختلف به کار رفته است. پارچه ی مورد استفاده در مبل ها هر یک دارای ویژگی هایی بوده و در انتخاب یک مبل ، بررسی  پارچه مبل  بسیار مهم است. انواع پارچه های مخملی، ریون، چرم و... هر یک می توانند در مبل ها زیبا باشند اما با توجه به استفاده ای که ما از مبل داریم باید تصمیم گیری کنیم که چه نوع پارچه مبلی مناسب تر است.

انواع پارچه مبل

پارچه مبل مخملی:

پارچه مبل مخملی از انواع پارچه هایی است که طرفداران بسیاری داشته و به دلیل نرمی و لطافت توانسته یک پارچه ی زیبا و راحت برای مبل ها به حساب آید. این پارچه براق است و ماندگاری خیلی خوبی دارد و در مبل های زیادی از این نوع پارچه مبل به کار گرفته می شود.

پارچه مبل ساتن:

ساتن یکی دیگر از پارچه های مبل است که سطح بسیار براقی دارد. امروزه از این نوع پارچه مبل کمتر استفاده می شود زیرا پارچه ساتن دارای سطح سر بوده و شستشوی دشواری هم دارد.

پارچه مبل پشمی: این نوع از پارچه ها که در مناطق سرد کشور بیشتر دیده می شود از الیاف طبیعی پشم به دست می آید و دارای بافت ضخیم و گرم و نرم است. ای نوع از پارچه مبل دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و چروک نمی شود. شستشوی این نوع پارچه نیز دشوار می باشد.

پارچه مبل چرم پارچه مبل: پارچه مبل چرم از پارچه های زیبایی است که در ادارات بیشتر مشاهده می شود. این نوع پارچه حالت مدرنی به دکورسیون می دهد اما برای مکان های شلوغ مناسب نمی باشد زیرا در برابر خراشیدگی ها دوام کمی دارد و حالت چسبندگی دارد. از مزیت های این نوع از پارچه های مبلی ضدلک بودن و جذب نکردن آب است.

پارچه مبل کتان: کتان از پارچه هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز در مبل ها دیده می شود و شباهت بسیار به پارچه نخی دارد. استفاده از پارچه مبل کتان رواج بالایی دارد اما از معایب این نوع پارچه شستشوی سخت و چروک شدن آن می باشد.

پارچه مبل جین: جین یکی از پارچه هایی است که دارای دوام بالایی است و در برخی از مبل ها به چشم می خورد. در صورت استفاده از پارچه ی جین در مبل باید فضایی هماهنگ با آن را در محیط ایجاد نمایید.

پارچه مبلی ویسکوز: پارچه های ویسکوز از الیاف طبیعی به دست می آیند و سطح براقی دارند که برخی از افراد این نوع پارچه را به دلیل ماندگاری آن می پسندند . برای خرید پارچه مبل طرح دار به سایت مراجعه کنید.

چه نوع پارچه مبلی مناسب است؟

پارچه در مبل اولین قسمتی است که جلب توجه می کند. پارچه مبل علاوه بر زیبایی باید مانداری و استفاده ی راحتی داشته باشد. پارچه های مبلی برخی تولید کشورمان و برخی وارداتی می باشند که در درجه بندی های کیفی متفاوتی قرار می گیرند. شناخت پارچه و انتخاب نوع مناسب برای مبل بسیار مهم است. گرچه پارچه های تولید شده در کشورمان نیز کیفیت خوبی دارند اما بسیاری از افراد تاکید دارند که از پارچه مبل خارجی استفاده کنند و بیشتر پارچه های خارجی چینی بوده و کیفیت خیلی بالایی ندارند.

مجموعه ربکالا با عرضه ی انواع پارچه های مبلی باکیفیت و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای خرید محصولات از طریق لینک ها اقدام نمایید .

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1028
نمایش همه
علاقه مندی ها ()