صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی تحت تاثیر المان های بسیار زیادی قرار داد، که همواره با انتخاب صحیح و برقراری هماهنگی بین آن ها می توان یک محیط بسیار زیبا و تاثیر گذار را طراحی نمود. کاغذ دیواری یکی از مهمترین المان های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد، که با استفاده از آن به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان یه فضای بسیار دلنشین را طراحی نمود. سرعت بالای نصب و اجرا، تنوع در طرح و رنگ، مقاومت در برابر خراش، پارگی، رطوبت، شست و شو و غیره از مهمترین مزایای کاغذ دیواری می باشد، که آن را از هر لحاظ برای طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان مناسب می سازد، البته عدم آلودگی محیط و برطرف کردن ایرادات دیوارها نیز از دیگر محاسن استفاده از این روکش های جذاب و متنوع برای ساختمان ها می باشد. این منسوجات کاغذی را با توجه به کیفیت و متریال تولیدی می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و غیره اشاره کرد، که انتخاب هر کدام از آن ها در کیفیت، دوام و قیمت کاغذ دیواری تاثیرات بسیار زیادی دارد، و معمولا مشتریان به خوبی از آن آگاهی دارند، زیرا  قیمت تمامی محصولات تولیدی به موازات افزایش کیفیت و دوام آن ها بالاتر می رود.

قیمت کاغذ دیواری مناسب

انواع کاغذ دیواری به صورت متری در بازارهای جهانی عرضه می شوند و معمولا می توان آن ها را در رول های استاندارد و مشخص به طول 10 متر و یا بیشتر با عرض های متفاوت به تعداد مورد نیاز تهیه کرد.  قیمت کاغذ دیواری مناسب با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع کاغذ دیواری، کمپانی سازنده، ابعاد و اندازه رول های کاغذ دیواری، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و متقاضیان خرید این محصولات به راحتی می توانند با توجه به بودجه و توان مالی خود نمونه ای از این محصولات را انتخاب کرده و سفارش دهند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری

تنوع بسیار بالای کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده در کیفیت ها و سبک های مختلف طراحی نظیر انواع کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن، سنتی و غیره ممکن است خریداران و متقاضیان این محصولات را با سردرگمی مواجه کنند، و تصمیم گیری را برای آن ها دشوارتر سازد. توجه به هارمونی رنگ ها و سبک معماری و طراحی داخلی ساختمان دو آپشن بسیار مهم هستند که از آن ها به عنوان راهنمای خرید کاغذ دیواری نیز یاد می شود، زیرا با مشخص کردن آن ها محدودیت هایی در انتخاب مشتریان به وجود می آید.  از دیگر عوامل بسیار مهم در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی و ساده توجه به کیفیت و قیمت این محصولات می باشد، همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، این روکش های دیواری جذاب و زیبا در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی عرضه می شوند، که با مشخص کردن انتظارات خود و همین طور بودجه خرید کاغذ دیواری می توان به راحتی محصول مورد نظر خود را درمیان صدها نوع کاغذ دیواری جدید و متنوع سفارش داده و انتخاب کرد.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

فروشگاه آنلاین تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و فعال ترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت در طرح ها و کیفیت های متفاوت می باشد، که تمامی محصولات خود را در برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری در تنوع بسیار بالای طرح و نقش با مراجعه به سایت دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی ساختمان و همین طور سلیقه و بودجه شخصی خود به راحتی انتخاب کرده و خریداری نمایند. ارسال فوری و مطمئن کالا با مناسب ترین قیمت موجود در بازار از دیگر مزایای خرید از این مرکز  می باشد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()