کاغذ دیواری یک پوشش بسیار مناسب برای تزئین دیوارهای ساختمان می باشد، که از جذابیت های بصری بسیار بالایی برخوردار است و امروزه با پیشرفت و توسعه این صنعت می توان این روکش های کاغذی را در طرح ها و سبک های مختلف با رنگ بندی کامل سفارش داد و  تهیه کرد. تنوع این محصولات به حدی بالاست که برای قسمت های مختلف ساختمان می توان برحسب کیفیت نمونه هایی از آن را نظیر انواع کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پشت تلویزیون و غیره را انتخاب کرد، که البته هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ دارند، که انتخاب و خرید را برای مشتریان ساده تر می کند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کاغذ دیواری قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن در مقایسه با دوام و ماندگاری این محصولات می باشد، البته قیمت این روکش های کاغذی نیز مانند تمامی محصولات تولیدی با افزایش کیفیت و دوام تولید  افزایش می یابد، و در انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخملی و غیره متغیر می باشد. پارمترهایی نظیر کیفیت تولید، سبک طراحی، مقاومت، برندسازنده، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت کاغذ دیواری تاثیر گذار هستند، و متقاضیان این محصولات به راحتی می توانند با یک امکان سنجی ساده محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب نمایند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و رنگ روغن دو دیوارپوش پرطرفدار در سراسر دنیا می باشند که نسبت به یکدیگر امتیازاتی دارند و هر شخصی بسته به سلیقه و سبک طراحی داخلی ساختمان خود نمونه ای از آن ها را انتخاب می کند. از مهمترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری می توان به سرعت بسیار بالای اجرای آن بدون کمترین آلودگی اشاره کرد، این محصولات توسط نصابان حرفه ای و با استفاده از چسب مخصوص برروی انواع دیوارهای داخلی ساختمان نصب می شوند و بسته به نوع و کیفیت انتخابی آن ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. طراحی های بسیار ظریف و چشم نواز که اغلب در انواع کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری مدرن می توان نمونه هایی از آن ها را مشاهده کرد، جلوه بسیار زیبایی به ساختمان می دهد، که با استفاده از هیچ نوع نقاشی ساختمانی نمی توان آن ها را پیاده سازی نمود. برطرف کردن و پوشاندن عیوب دیوارها، قابلیت شست و شو، قیمت بسیار مناسب کیفیت بالا، ضخامت بالا و مقاومت در برابر خراش و پارگی از دیگر مزایای استفاده از کاغذ دیواری برای ساختمان می باشد.

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

انتخاب و خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و مناسب برای ساختمان، نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد، که در این رابطه بهتر است با شرکت های طراحی داخلی و دکوراتورهای مجرب مشورت نمود، و متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان، یک کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب را انتخاب و خریداری نمود، به عنوان مثال در دکوراسیون های لاکچری و کلاسیک که نورپردازی و انعکاس آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است معمولا از انواع کاغذ دیواری نقره ای، طلایی و براق استفاده می شود، تا چیدمان و زیبایی ساختمان و دکور آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. نمایندگی های معتبر واردات و فروش کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در طرح ها و سبک های مختلف طراحی از بهترین و مناسب ترین مراکز عرضه و پخش این روکش های دیواری می باشد، که تمامی محصولات خود را بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست مخاطبان این محصولات می رساند. برای خرید پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و تزئینات داخلی هیرادانا از معتبرترین و فعال ترین شرکت های واردات و فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که کیفیت تمامی محصولات خود را با گارانتی اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود در میان صدها طرح و نقشه متفاوت، بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()