دیوارها بیشترین تاثیر را در زیبایی ساختمان ها ایفا می کنند و به همین دلیل است که در دکوراسیون داخلی ساختمان ها ذهن دکوراتورها و مشتریان را به خود مشغول می کنند، در سالهای اخیر و با توسعه صنعت تولید کاغذ دیواری  و تولیدات وسیع این محصولات، خرید و فروش انواع کاغذ دیواری به بالاترین میزان خود رسیده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به مقاومت بالا در برابر پارگی، خراش، رطوبت و تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ اشاره کرد. از مهمترین مزایای استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده و طرح دار می توان به کیفیت بسیار بالای تولید، مقاومت بسیار بالا در برابر خراش و پارگی و همین طور نصب آسان اشاره کرد، که دلایل بسیار محکمی برای استفاده از این محصولات می باشد، البته در کنار موارد فوق انواع کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و سقف به دلیل پوشش یک تکه ای که دارند، تمامی نقص های دیوارها از  قبیل ترک خوردگی و رطوبت را از دید دیگران مخفی می کنند، و دوام بسیار بالایی دارند. کاغذ دیواری سه بعدی یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع کاغذ دیواری در طراحی و تزئین دیوارها می باشد، و با استفاده از آن ها می توان به محیط های ساده و بی روح رنگ و رویی تازه بخشید، و به محیط عمق و زیبایی بیشتری بخشید، این نوع از کاغذ دیواری ها معمولا در کنار انواع کاغذ دیواری ساده استفاده می شوند و پرستیژ و جلوه بسیار زیبایی را به محیط داخلی ساختمان می بخشند. قیمت کاغذ دیواری هم با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع کاغذ دیواری، کیفیت تولید، برند سازنده، سبک کاغذ دیواری، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، این روکش های جذاب و شکیل کاغذی سالهاست که در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان حرف اول را می زنند، و با توجه به هر سلیقه و بودجه ای می توان یک نمونه از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.

انواع کاغذ دیواری

همان طور که در ابتدای متن بارها به آن اشاره شد کاغذ دیواری یکی از متنوع ترین منسوجات کاغذی می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف برای تزئین دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کاغذ دیواری را می توان برحسب کیفیت در دسته های کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری بافت دار مخملی قرار داد، که هر کدام از آن ها از لحاظ کیفیت و قیمت تولید تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، و متقاضیان این محصولات با توجه به کاربرد و بودجه خود     می توانند نمونه هایی از این محصولات را در سبک های مختلف طراحی از قبیل مدرن، کلاسیک، سه بعدی و غیره متناسب با دکوراسیون ساختمان انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

خرید کاغذ دیواری ارزان

نمایندگی های واردات و پخش مستقیم کاغذ دیواری یکی از بهترین مراکز ممکن برای تهیه این روکش های جذاب و باکیفیت در برندها و طراحی های مختلف می باشند، و متقاضیان خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به آدرس الکترونیک این مراکز به راحتی می توانند در میان صدها رنگ و طرح بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین کاغذ دیواری

مجموعه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس سالهاست که با عرضه و فروش آنلاین کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت و در برندهای مختلف داخلی و خارجی با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار مراکز معتبر و خوشنام قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری باکیفیت و متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، از دیگر مزایای خرید از این مرکز می توان به ارسال سریع و مطمئن کالا با مناسب ترین قیمت موجود در بازار اشاره کرد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()