پارکت یک کفپوش طبیعی و از جنس چوب می باشد، که در ابعاد و اندازه های مشخص و استاندارد برش داده شده و می توان آن ها را در رنگ ها و کیفیت های دلخواه خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. این محصولات چوبی را با توجه به روش های فراوری و تولید در دو گروه انواع پارکت کف و پارکت لمینت قرار می دهند، که کیفیت ها و ویژگی های متفاوتی دارند. از مهمترین مزایای این منسوجات چوبی برای ساختمان های مختلف می توان به ضد حساسیت و آلرژی بودن، عایق صدا و گرما، قابلیت جابجایی، قیمت مناسب، دوام بسیار بالا و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری آنها اشاره کرد، که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت پارکت چوبی برای ساختمان های مختلف دخیل هستند که از مهمترین آن ها می توان به نوع پارکت، کیفیت تولید، مقاومت در برابر عوامل فیزیکی، ضخامت پارکت ، کشور سازنده و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، و مشتریان این محصولات با توجه به بودجه خود می توانند پارکت مورد نظر خود را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. انواع پارکت چوبی را می توان در انواع برداهای داخلی با قیمت بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی مشابه این محصولات خریداری کرد، که از مهمترین دلایل این امر می توان به عدم هزینه های نقل و انتقال کالا و گمرک آن ها اشاره کرد، به همین ددلیل است که روز به روز به تعداد خریداران انواع پارکت ایرانی افزوده می شود.

تفاوت های پارکت و پارکت لمینت

استفاده از انواع پارکت چوبی به دلیل حالت مات و طبیعی که دارد در ویلاها و ساختمان های مختلف مسکونی و تجاری طرفداران بسیار زیادی دارد، و در صورت پوسته پوسته شدن و خرابی به هر دلیلی می توان آن ها را به راحتی با ساب زدن و لاک زدن به حالت اولیه برگرداند. پارکت لمینت نوع صنعتی انواع پارکت های چوبی می باشد که در کارخانه های بزرگ با استفاده از ماده ای به نام HDF سطح رویی آن در برابر رطوبت و شست و شو، خراش و ضربه محافظت می شود، از دیگر تفاوت های پارکت و لمینت علاوه بر فرایند تولید و برخی مشخصات و ویژگی های فیزیکی و مقاومتی آن ها می توان به  رنگ براق تر و درخشان تر پارکت لمینت اشاره کرد، که سبب انعکاس نور هم می شود. این کفپوش های چوبی را می توان به روش های مختلفی همچون مورب، خطی، جناغی، حصیری، هفت و هشت و غیره متناسب با فضای داخلی ساختمان ها نصب نمود، و یک طراحی بسیار زیبا و جذاب را به نمایش عموم گذاشت.

خرید پارکت ارزان قیمت

نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر واردات و پخش انواع کفپوش های چوبی نظیر پارکت و لمینت از معتبرترین و محبوبترین مجموعه های خرید پارکت ارزان قیمت در انواع برندهای ایرانی، آلمانی، چینی، ترکیه ای، کانادایی و غیره در رنگ ها و کیفیت های مختلف می باشد، که تمامی محصولاتشان را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا، در تعداد مشخص به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت ارسال  می کنند. خرید از شعب نمایندگی فروش پارکت چوبی این امکان را به مشتریان می دهد تا در میان صدها رنگ و برند مختلف متناسب با بودجه و سلیقه خود، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش داد.برای خرید پارکت لمینت هانتر به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از موفق ترین و معتبرترین مجموعه های فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت در انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد، این مجموعه معتبر با سالها تجربه و تلاش مستمر در عرضه و پخش مستقیم انواع محصولات دکوراتیو ساختمانی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، و در شمار معتبرترین مراکز فروش پارکت کف خانه قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع پارکت و لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند از میان صدها نوع پارکت و لمینت بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1043
نمایش همه
علاقه مندی ها ()