معرفی کاغذ دیواری و رنگ آن:

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با کاغذدیواری و رنگ های آن برای شما توضیح دهیم. باید بدانید که کاغذ های دیواری همان نوع مهم دیوارپوش می باشند که این روزها بسیار مورد استقبال وارد واقع می شوند. در واقع کاغذدیواری رول های کاغذی با ضخامت بسیار کم هستند که پشت آن ها توسط چسب به دیوار خواهد چسبید. انتخاب طرح و رنگ های کاغذدیواری می تواند مسئله بسیار مهم در دکوراتیو خانه ی شما به شمار آید. به طور کلی ما می توانیم دو دسته رنگ های گرم و رنگ های سرد را در تولید انواع  کاغذ دیواری به کار ببریم که هر کدام می توانند دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود باشند. رنگ‌ های گرم نظیر قرمز، نارنجی، زرد و غیره بسیار انرژی بخش هستند و معمولاً کاغذهای دیواری با این رنگ ها را در اتاق خواب ها می توان استفاده نمود. استفاده از رنگ قرمز و سایر رنگ های گرم برای پذیرایی و اتاق های نشیمن نمی تواند مناسب به نظر آید. به همین منوال باید از هر رنگی در مکان مناسب خود استفاده نمود. معمولاً افرادی از رنگ های گرم برای دکوراسیون اتاق خواب و غیره استفاده می کنند.

رنگ های سرد دسته دوم رنگ هایی هستند که می‌ توان برخی از آن ها را نظیر آبی، سبز، بنفش و غیره نام برد. این رنگ ها دارای انرژی زیادی نیستند اما در عوض به افراد آرامش بسیار زیادی را هدیه می دهند. از نظر روانشناسی رنگ ها می تواند تاثیر بسزایی در روحیه و ذهن افراد داشته باشند. از طرف دیگر می ‌توانند چشم را تحت تاثیر قرار دهند و یک مکان را بزرگتر یا کوچکتر از چیزی که هست به نظر برسانند. معمولاً رنگ های قرمز نزدیک تر از آنچه که هستند به نظر می رسند به همین جهت اگر یک اتاق خواب با رنگ هایی که پوشیده شود شما آنچه ظاهرا کوچکتر مشاهده خواهید کرد. کاغذدیواری که با رنگ گرم پوشیده شده باشد معمولاً دارای سبک مدرن است و در اتاق خواب ها مورد استفاده واقع می شود.

کاغذ دیواری صورتی:

 برخلاف برخی از افراد که رنگ صورتی را جز دسته رنگ های گرم به شمار می آورند باید بدانید که رنگ صورتی یک رنگ کاملاً آرام بخش بوده که جزو دسته رنگ های سرد محسوب خواهد شد. بیشتر افراد سعی می ‌کنند که از کاغذدیواری صورتی برای تزیین نمودن اتاق خواب دختران استفاده کنند زیرا رنگ صورتی همانند یک دختر نجیب، آرام و زیبا است. رنگ های دیگری هم شما می توانید مشاهده کنید که زیباترین آن ها می توانند رنگ بنفش کمرنگ باشد. این رنگ در واقع جزو دسته ی رنگ های سلطنتی به شمار می رود و افراد خاص از آن استقبال می کنند. کاغذدیواری نارنجی برای اتاق خواب نوزادان و کودکان توصیه می گردد زیرا می‌ تواند موجب باهوش شدن و فعال نمودن ذهن آن ها شود. کاغذدیواری ها بر اساس رنگ، جنس، کاربرد، کشور سازنده ای که دارند در دسته های مختلف قرار می گیرند. به همین جهت شما می توانید در میان دنیای کاغذدیواری ها یکی را که با سلیقه شما همخوانی دارد انتخاب نمایید. برای خرید پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

معمولاً یک قوانین خاصی برای انتخاب و خرید کاغذ های دیواری وجود دارد که در مقاله های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت. برخی از افراد به جای استفاده از یک رنگ از ترکیب چندین رنگ مکمل یا هماهنگ استفاده می نمایند که تاثیر بسزایی در زیبای خانه آن ها دارد. ترکیب نمودن رنگ ها نیز باید طبق اصول و قاعده باشد در غیر اینصورت رنگ ها هماهنگی نداشته و ارزش کار شما پایین می آید. به طور کلی با مطالعه و شناخت می توان هر امری را میسر نمود.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()